Shek. XX ishte shekulli i shpikjeve nga Volvo që shpëtuan 1 milion jetë - Shek. XXI vazhdon të jetë shekulli i shpikjeve të Volvo që shpëtojnë jetë - Business Magazine Albania

Shek. XX ishte shekulli i shpikjeve nga Volvo që shpëtuan 1 milion jetë – Shek. XXI vazhdon të jetë shekulli i shpikjeve të Volvo që shpëtojnë jetë

Intervistë Ekskluzive me Drejtorin Ekzekutiv të Volvo Albania z. Erlind Bejkollari

Pavarësisht trendit rritës, blerja e automjeteve të reja në vendin tonë mbetet ende shumë e vogël krahasuar me ato të përdorura (madje me përdorim mbi dhjetë vjeçar). Erlind Bejkollari, Drejtor Ekskluziv i Volvo, ka mbi 13 vite përvojë në industrinë e automobilave në vend. Ai tregon se, shitjet e automjeteve të reja janë mbi 10 herë më pak se ato të përdorura. “Shiten pak më shumë se 3000 makina të reja në vit, ndërsa shitjet e makinave të përdorura janë 35-40 mijë”, shprehet Bejkollari.

Sipas tij, heqja e kufizimit për tregtinë e automjeteve të reja ishte një hap prapa, duke i krijuar sërish hapësirë tregtisë së makina mbi dhjetë vite përdorim. Ai kujton se për këtë arsye, makinat janë ndotësi kryesor i mjedisit në vendin tonë. Sipas tij, mjetet që importohen duhet të kenë një kriter importimi, që është niveli i ndotjes dhe siguria.

Një formë tjetër e nxitjes së tregtisë së automjeteve të reja është mundësia për paketa stimuluese nga institucionet publike Kjo do të bënte të mundur tërheqjen e makinave të vjetra nga tregu për një shumë të caktuar dhe rritja e blerjeve të mjeteve të reja.

Sipas tij, Volvo ka gjetur shtëpinë e duhur në Shqipëri “Mektrin Motors”, e cila i jep çdo lloj brandi vendin e duhur.

“Ne kemi mundësuar standardet me të fundit. Stafi punon me profesionalizëm dhe pasion. Ne kujdesemi që klientët të jenë të kënaqur dhe i japim rëndësinë e duhur marketingut. Të ndalosh para për marketingun, është sikur të ndalosh orën për të kursyer kohën”, thotë Bejkollari. Sipas tij, Volvo ofron siguri, komoditet dhe stili unik suedez- nuk pozicionohet shumë lart në dukje, por ofron shumë më shumë.

Ju mund të mos e dini, por Volvo është brandi i risive. Në vitin 1959 ajo shpiku rripin e sigurimit me 3 pika dhe që prej asaj kohe numërohen të paktën 1 milion jetë të shpëtuara. Si një brand pro jetës, patentat e saj të sigurisë nuk i shiti por i dhuroi për të gjithë prodhuesit e automjeteve. Në vitin 1971 Volvo shpiku sediljen e fëmijëve. Ndërsa më vonë solli mbrojtjen anësore dhe tavanore dhe më vonë City Safety (që identifikon objektet jashtë). Mes risive është edhe limiti i shpejtësisë, i cili nuk kalon 180 km/orë.

Lexo: Volvo: Idetë që ndryshojnë botën janë shpesh më të dyshimtat

Nga ky vit, Volvo sjell në automjete kamera që detektojnë nivelin e alkoolit dhe nivelin e përgjumjes. Nësë detektohet përgjumje, apo aromë alkooli, automjeti të sygjeron ndalimin.

Pandemia solli efekte të dukshme edhe në sektorin e automobilave. Ndalim prodhimi e tregtie, ashtu si edhe shtyrje e projekteve të kompanive. Për Volvon në tregun, u shty futja e makinës Full Electric. Prodhimi ka filluar dhe modelet e para janë në tregjet europiane.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0