SHBA, rregulla të reja për dronët

Në SHBA, Administrata Federale e Aviacionit tha të hënën se po nxjerr rregulloret e shumëpritura për të lejuar dronët e madhësisë së vogël të fluturojnë mbi zonat e banuara edhe gjatë natës, një hap i rëndësishëm drejt përdorimit të tyre për dërgimin në masë të pakove postare nga kompanitë. Administrata e Aviacionit ka kërkuar gjithashtu për arsye sigurie identifikimin në distancë për shumicën e dronëve.

“Rregullat e reja hapin rrugën për integrimin e mëtejshëm të dronëve në hapësirën tonë ajrore duke mbajtur parasysh njëkohësisht shqetësimet e sigurisë”, tha drejtuesi i Administratës Federale të Aviacionit Steve Dickson në një deklaratë. “Ata na afrojnë më shumë me ditën kur do të shohim në mënyrë më rutinë operacione të tilla dronësh, si shpërndarja e pakove postale.”

Ndërkohë, mes kompanive vazhdon gara për të krijuar skuadrilje të tëra dronësh për të shpejtuar dërgesat postare. Për operacionet gjatë natës, Administrata e Aviacionit tha se droni duhet të jetë i pajisur me drita kundër përplasjes. Rregullat e fundit lejojnë, në rrethana të caktuara, fluturimet edhe mbi automjetet që lëvizin.

Identifikimi në distancë kërkohet për të gjithë dronët që peshojnë një çerek kilogrami e sipër, por në rrethana të caktuara kërkohet edhe për dronët më të vegjël, si në rastet kur ata fluturojnë mbi grumbullime njerëzish. Një kërkesë e re është që dronët e vegjël të mos kenë pjesë rrotulluese të ekspozuara që mund të çajnë lëkurën e njeriut.

Kompania United Parcel Service tha në tetor 2019 se fitoi miratimin e parë të plotë të qeverisë për të operuar një kompani ajrore me dron. Rregullat e reja do të hyjnë në fuqi 60 ditë pas publikimit të tyre muajin tjetër. Kompanitë e dronëve do të kenë 18 muaj kohë për të filluar prodhimin e dronëve me identifikim në distancë.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale