Sensibilizimi - Aksion për pastrimin e plazheve në jug - Business Magazine Albania

Sensibilizimi – Aksion për pastrimin e plazheve në jug


Nga monitorimet gjatë muajve Korrik-Gusht të zhvillura nga ekipet e Ministrisë së Zhvillimit Ekonomik dhe Turizmit në vijën bregdetare të vendit ka rezultuar se ka ndotje të theksuar për shkak se pushuesit nuk kujdesen që mbeturinat të hidhen në koshat e vendosura posaçërisht në plazhe.

Për këtë arsye ministria në bashkëpunim me Agjensinë Kombëtare të Turizmit nisi nga Himara, Jala, Dhërmiu dhe Drymades aksionin sensibilizues çadër më çadër duke shpërndarë qese plastike, pushuesve për hedhjen e mbeturinave.

Sensibilizimi-Aksion-për-pastrimin-plazheve-në-jug-businessmagMinistrja Milva Ekonomi lidhur me këtë aksion theksoi se është përgjegjësi e secilit të kujdeset për pastërtinë e plazheve pasi në fund të ditës është në interes të vetë pushuesve, të cilët rikthehen një ditë më pas në po të njëjtat plazhe.

Nëpërmjet një statusi të postuar në rrjetin social Twitter, ministrja Milva Ekonomi thotë se janë 18% më shumë vizitorë të huaj për periudhën 1 Qershor-10 Gusht 2016 në portin e Vlorës dhe Sarandës krahasuar me të njëjtën periudhë të   2015-ës. Megjithatë sipas saj sfida e pastërtisë së plazheve mbetet një sfidë e përbashkët mes pushtetit vendor që menaxhon stacionet e plazheve dhe vetë qytetarëve.

 

/burimi: time.ikub.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0