Samsung prezanton televizorët Lifestyle 2019, "The Frame" dhe "TV SERIF"

Samsung prezanton televizorët Lifestyle 2019, “The Frame” dhe “TV SERIF”


Samsung Electronics Co., Ltd. njoftoi sot se televizorët e saj të rinj për vitin 2019, The Frame dhe The Serif TV, do të prezantohen  në CES 2019, shfaqja më e madhe botërore e elektronikës në Las Vegas.

Televizorët Frame dhe Serif 2019 kombinojnë dizajn të vlerësuar me çmime dhe inovativ që i përshtaten çdo dekori  në shtëpi me cilësi të shkëlqyeshme figure QLED dhe karakteristika të televizorëve të zgjuara për të siguruar konsumatorët me funksionalitetin më të mirë të mundshëm televiziv.

Televizori Frame dhe Serif, linjat e tyre, shkojnë përtej konceptit tradicional të një televizori duke u transformuar në pjesë të dekorit të shtëpisë që i japin vlerë dizajnit e çdo hapësirë jetese. Në CES 2019, The Frame dhe TV SERIF të këtij viti do të shfaqen në zonën e ekspozitës së madhe të TV lifestyle Samsung, për të shfaqur dizajnin, performancën dhe stilin e tyre novator në jetën e përditshme.

Frame 2019 nga Samsung

Modeli i këtij viti i The Frame gjithashtu përmban cilësinë e pacenuar të QLED, e cila ofron kontraste më të thella, një të zezë më të thellë dhe të errët dhe 100% volum ngjyrash. Me këto përmirësime, përdoruesit mund të shijojnë përmbajtjen në cilësinë më të lartë dhe të vlerësojnë veprat e artit kur televizori është fikur.

The Frame gjithashtu përmban Bixby, platformën e kontrollit të zërit të Samsung-ut të fuqizuar nga IA (Inteligjenca Artificiale), duke e shndërruar atë në një TV me të vërtetë të zgjuar. Përdoruesit mund të kontrollojnë televizorin dhe të përdorin platforma të drejtpërdrejta nëpërmjet komandave të thjeshta zanore, duke u dhënë përdoruesve një përvojë të përmirësuar përmbajtjeje.

SERIF TV

Televizioni Serif u krijua si një televizion i fokusuar në estetikë në bashkëpunim me vëllezërit dizajnues me bazë në Paris, Ronan & Erwan Bouroullec, dy nga dizajnerët më të njohur industrial në botë që specializohen në mobilje. TV Serif iu dha çmimi prestigjioz 2016 iF Design, çmimi i dizajnit 2016 Wallpaper * në Britani të Madhe dhe Çmimi i Mirë i Dizajnit 2016 në Japoni, duke e bërë atë televizionin e parë Samsung që ka fituar këto çmime prestigjioze.

TV 2019 Serif gjithashtu vjen me teknologjinë QLED të avancuar për të ofruar cilësi të përmirësuar të imazhit. Ambient Mode, një funksion i vlerësuar me çmime në linjën QLED të Samsung, ofron informacione, si titujt e lajmeve dhe përditësimet e motit, aftësia për të shfaqur imazhe dhe përzierje në çdo hapësirë ​​të jetesës kur televizori është i fikur, u shtua gjithashtu për të përmirësuar funksionalitetin.

Në të kaluarën, TV Serif u shit pothuajse ekskluzivisht në dyqanet e mobiljeve, duke pasur parasysh fokusin në dekorin e brendshëm, por do të jetë i disponueshëm në dyqanet e elektronikës të konsumit në vitin 2019, për të arritur një bazë më të gjerë konsumatorësh.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0