Samsung është gati të largohet nga ambalazhet plastike - Business Magazine Albania

Samsung është gati të largohet nga ambalazhet plastike


 Ornela Trupja 

Duke nisur nga gjysma tjetër e vitit, telefonat Samsung, tabletët dhe të gjitha pajisjet e tjera që prodhon kjo kompani do të paketohen në letër. Deklaratën e ka bërë kompania këto ditë, duke theksuar se, “Samsung po i bashkohet një numri në rritje të kompanive ndërkombëtare që premtojnë të zvogëlojnë sasinë e mbetjeve plastike nga bizneset e tyre.”

Deri në vitin 2050, plastika pritet të tejkalojë sasinë e peshkut në oqeane, një shqetësim i madh për njerëzimin. Ndaj kompanitë po përpiqen të kundërpeshojnë dëmet e mundshme në ambient.

Çantat plastike që përdoren për të mbrojtur sipërfaqen e aparateve të mëdha shtëpiake të Samsung si: makina larëse, frigoriferë, televizorë dhe kondicionerë etj, do të zëvendësohen për çanta prej materialesh të riciklueshme dhe bioplastikë (materiale, të cilat janë bërë nga lëndët djegëse jo fosile si: niseshte apo kallam sheqeri).

Nga raportin e saj rezulton që në vitin 2017 kompania konsumoi 590 mijw ton plastikë. Jo vetëm Samsung po eksperimenton për këtë risi. Janë disa kompani të tjera që do të eksperimentojnë po ashtu.

Projekti, i cili do të shtrihet në një fazë eksperimentale për disa mijëra konsumatorë në New York dhe Paris në Maj, u njoftua javën e kaluar në Forumin Ekonomik Botëror në Davos të Zvicrës.

CNNbusiness

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0