Rrjeti më i madh i pajisjeve elektronike në Norvegji ofron zbritje sa herë që përdoret VAR

Elgiganten, rrjeti më i madh i pajisjeve elektronike në Norvegji, kohët e fundit ka krijuar një fushatë marketingu, ku gjithçka bazohet tek përdorimi i VAR në ndeshjet e drejtpërdrejta të futbollit për të krijuar zbritje të njëhershme në televizorët e zgjedhur.

Komunikimi ndërmjet gjyqtarit kryesor dhe zyrtarëve që shikojnë videot mund të përfshihet përmes dy rrugëve. Nëse asistentët e VAR besojnë se gjyqtari ka bërë një gabim, ata mund ta këshillojnë atë nëpërmjet kufjeve. Ose edhe nëse arbitri nuk është i sigurt për një vendim të caktuar mund të këshillohet me asistentët e VAR. Para se të konsultohet me asistentët të cilët kanë mundësi hyrje në 33 kamera që ndodhen brenda stadiumit, gjyqtari bën shenjen e televizorit.

Elgiganten e përdori këtë, duke e lidhur markën e tyre me këtë gjest të thjeshtë, duke i bërë njerëzit të prisnin me padurim përdorimin e VAR. Sa herë që gjyqtari sinjalizon përdorimin e VAR, aktivizohet një zbritje në internet për një nga televizorët, ofertë që zgjat vetëm për një orë. Koha në të cilën përdoret VAR përcakton shumën e zbritjes që do të përfitojnë blerësit. Pra, nëse një arbitër përdor VAR në minutën e 35-të, klientët do të marrin 35% ulje për televizorin që kanë zgjedhur.

Sipas agjencisë së reklamave Nord DDB, oferta ‘’ VAR’’ bëri debutimin e saj në ndeshjen midis Liverpool dhe Man City – një barazim 1-1 midis ekipeve, por një fitore të madhe për Elgiganten. Në vetëm një orë Elgiganten shiti 313 TV, për 2.4 milion DKK (320751 €) – më shumë sesa të paguante koston e spotit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0