Në rradhë për suitën $32,000 të Etihad Airways - Business Magazine Albania

Në rradhë për suitën $32,000 të Etihad Airways


Etihad Airways thotë se edhe pse $32,000 duhet të paguhet për të pasur një suitë me tre dhoma për të fluturuar nga Abu Dhabi për në New York, njerëzit po qëndrojnë në radhë.

Residenca, sic e ka quajtur Etihad këtë dhomë luksoze, do të jetë gati për vizitorët në Dhjetor dhe ai do të kryejë itinerarin Abu-Dhabi-New York. Pikërisht në dhjetorin e ardhshëm, kjo linjë ajrore do të vë në dispozicion Airbus A380 superjumbo në vend të Boeing 777. Ditën e hënë, vizitorë të shumtë panë një model të suitës në fjalë.

“Ne kemi marrë një përgjigjje shumë pozitive lidhur me Rezidencën e cila ka qënë përtej pritshmërive tona,” tha Oficeri Ekzekutiv i Etihad Airways, James Hogan, ditën e hënë në Orlando ku u zhvillua një aktivitet nga Global Business Travel Association. “Ne po shohim prenotime të majme,” tha ai.

Etihad harxhoi 6 vite për të zhvilluar këtë suitë. Zëdhënësja e Etihad, Katie Connell, refuzoi të japë shumë shpjegime se sa bileta janë shitur për të përdorur Rezidencën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0