Roboti i sigurisë nuk pritet mirë nga rezidentet e San Franciscos

Roboti i sigurisë nuk pritet mirë nga rezidentet e San Franciscos


Herët a vonë, të gjithë ne do të duhet t’i “përulemi” robotëve. Kështu që është në të mirën tonë që të bëjmë rezistencë, për sa jemi ende në kohë.

Dhe që ata janë ende “të vegjël”, tregohet fare qartë në rastin konkret, kur roboti i sigurisë i vendosur kundër të pastrehëve që flenë në rrugë, u shty disa here dhe u mbulua me salcë barbeque, dhe u mbulua me një copë të madhe.

Lexoni: A do të dëmtohen mekanikët e vegjël nga makinat elektrike?

Roboti në fjalë, është një Knightscope K5, më parë i punësuar nga San Francisco SPCA për të hequr të pastrehët nga parkinget dhe nga trotuaret përreth SPCA.

Ndërkohë sipas Jennifer Scarlett, presidente e SPCA, më pak se 1 javë nga venia në përdorim, residentët e kampit të të pastrehëve pranë SPCA, i hodhën robotit një copë të madhe, salcë barbeque, gjithashtu edhe e goditën.

Këtë javë, qyteti i San Franciscos kërcënoi SPCA se do ta gjobiste atë $1000 në ditë për përdorimin pa leje të robotit. SPCA u kundërpëgjigj menjëherë duke deklaruar se “roboti është pushuar nga puna”. Që në momentin që ajo është një makineri pa ndjenja, Knightscope me sa duket nuk e kishte të mundur të vlerësonte të detyruarit të të bashkuarit me ata të cilët ajo më i kishte shtypur.

Kjo histori është thjeshte vazhdimi i një historie e cila ka nisur që më parë. Në vitin 2015, HitchBOT-it u godit dhe iu pre koka. Më herët këtë vit, një robot tjetër i Knightscope u rrëzua nga një njeri i dehur Mountain View, Kaliforni. Kurse në Korrik një robot tjetër i Knightscope vrau veten duke u hedhur në ujë:

Lexoni: Roboti i sigurisë jep dorëheqjen duke u mbytur në shatërvan

Njerëzit ndërkohë, duhet të shijojn dominancën e tyre, për sa kohë roboti nuk i kushtëzon ata për shumë gjëra. Ndoshta jemi ende herët, por nuk dihet se si njerëzit do të bashkëjetojnë me robotët në të ardhmen. Si krijim i njerëzve, është pikërisht në dorën e tyre të rregullojnë mardhëniet midis dy palëve. A do të përshtatemi si me çdo gjë tjetër gjatë historisë, apo do të rebelohemi? Koha, i jep përgjigje të gjithë gjërave.

Burimi: AV Club

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0