Risia e Facebook, një "Talent Show" për të gjithë përdoruesit

Risia e Facebook, një “Talent Show” për të gjithë përdoruesit


Pas videove dhe fotove, “Facebook” po mendon për një mënyrë për t’u mundësuar përdoruesve të rrjetit social të shprehin talentin artistik.

Sipas studiueses Jane Manchun Wong, aplikacioni për smartphone fsheh disa kode që i referohen një “talent show” misterioz.

Detajet janë shumë të pakta, por Wong mendon se bëhet fjalë për një aplikacion tërësisht të ri, i krijuar dhe menduar për personat e pasionuar pas muzikës dhe këndimit, që të gjejnë një këngë të njohur dhe të regjistrojnë një version të tyre. Videoja e performancës do të jetë si një audicion, por mekanizmat e votimit që do të çojnë drejt një fituesi nuk janë ende të qarta, ashtu sikurse dhe prania e një jurie.

“Talent Show”, siç dhe titullohet aplikacioni, përshkruhet nga studiuesja si një lloj ndërthurjeje mes “Musical.ly”, aplikacionit për karaoke i disponueshëm në iOs dhe Android, dhe episodit të dytë të sezonit të parë të serialit televiziv “Black Mirror”.

Një projekt i tillë mund të shfrytëzojë dhe marrëveshjen që “Facebook” ka bërë me shtëpitë diskografike “Warner”, “Sony” dhe “Universal”, për të drejtat e këngëve.

/Softonic

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0