Rikthimi i lodrave të vjetra, teknologjia po krijon... - Business Magazine Albania

Rikthimi i lodrave të vjetra, teknologjia po krijon një revolucion mes nostalgjisë dhe qëndrueshmërisë

Në një kohë kur ekranet dominojnë fëmijërinë moderne, një trend i ri po fiton terren, rikthimi i lodrave klasike përmes teknologjisë. Prindërit e sotëm kërkojnë mënyra për t’ua përcjellë fëmijëve të tyre magjinë e lojërave të dikurshme, duke shmangur mbipërdorimin e pajisjeve elektronike dhe duke promovuar kreativitetin. Por kjo nostalgji për lodrat e dikurshme përplaset me shqetësimet për mbiprodhimin dhe ndotjen nga plastika. A mund të ndihmojë teknologjia në këtë mes?

Një shembull inovativ vjen nga Sort A Brick, një kompani që përdor inteligjencën artificiale për të rikthyer në jetë këto lodra nostalgjike, si LEGO. Në vend që fëmijët dhe prindërit të blejnë sete të reja, kjo formë teknologjie ju jep mundësinë të ripërdorin dhe organizojnë pjesët që tashmë kanë, duke i rikthyer ato në sete të plota dhe të gatshme për lojë.

Teknologjia në shërbim të rikthimit të lodrave

Përmes një sistemi të avancuar të skanimit dhe identifikimit me AI, Sort A Brick analizoi koleksionet e blloqeve LEGO të klientëve, identifikoi pjesët ekzistuese dhe sugjeroi se cilat modele mund të rikthehen në jetë. Nëse mungojnë pjesë, kompania u ofron klientëve mundësinë për t’i blerë ato, duke krijuar kështu një përvojë të re dhe të personalizuar loje pa nevojën e blerjeve të reja të shumta.

“LEGO është bërë nga plastikë e qëndrueshme dhe mund të zgjasë për dekada,” thotë Ilya Malkin, bashkëthemelues dhe CEO i Sort A Brick. “Por shpesh, lodrat shpërbëhen, pjesët përzihen dhe humbin vlerën e tyre fillestare. Ne menduam: Pse të mos sjellim sërish magjinë e lojës, duke përdorur ato që fëmijët tashmë kanë?”

Më shumë sesa një trend, një filozofi e re e konsumit

Kjo qasje inovative nuk është thjesht një zgjidhje praktike, por edhe një reflektim i një ndryshimi më të madh kulturor. Në epokën e mbiprodhimit dhe ndotjes, gjithnjë e më shumë konsumatorë po zgjedhin riparimin dhe ripërdorimin mbi blerjen e re.

Përveç përfitimeve ekologjike, rikthimi i lodrave ka edhe një vlerë emocionale. Për shumë prindër, rikthimi i lodrave të fëmijërisë së tyre nuk është thjesht një zgjedhje praktike, por një mënyrë për të ruajtur kujtimet dhe për t’ua kaluar ato brezave të ardhshëm. “Ka diçka magjike në faktin që një fëmijë mund të luajë me të njëjtat lodra që dikur kanë qenë në duart e prindërve të tij,” shton Malkin.

Një model i ri për industrinë e lodrave?

Ndërkohë që gjigantët si Hasbro dhe Mattel po rilançojnë linja të lodrave klasike për të tërhequr nostalgjinë e prindërve, qasja e Sort A Brick dhe inovacioneve të ngjashme po ofrojnë një alternativë më të qëndrueshme: të ruash, të rikthesh dhe të ri-luash.

Nëse kjo filozofi do të transformojë industrinë e lodrave në tërësi, mbetet për t’u parë. Por një gjë është e qartë, nostalgjia dhe inovacioni teknologjik mund të bashkëjetojnë, duke krijuar një qasje të re që u shërben si fëmijëve, ashtu edhe planetit.

Sort A Brick

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0