Restorant “take away” dhe food shop. Një pikë takimi me ushqimin - Business Magazine Albania

Restorant “take away” dhe food shop. Një pikë takimi me ushqimin


Shërbimi delivery dhe blerja e produkteve doc të zonës së Toskanës së Italisë, janë të mundura në Toscana Tirana. Davide Perraccino një prej sipërmarrësve të Toscana Tirana, tregon se, “Ne kemi menduar të hapim edhe Toscana Tirana që ndodhet tek Komuna e Parisit. Ajo është hapur si delivery prej gati një muaji, ndërsa prej 4 Prillit, do të shërbejë edhe si pikë shitje për produktet cilësore italiane.

Ndaj prej fillimit të muajit Prill, klientët mund t’u gëzohen porosive për produkte të gatuara, por edhe të kalojnë aty për të blerë, verë, proshutë, djath, vaj ulliri, makarona artizanale, e shumë produkte të tjera tipike të rajonit të Toskanës.

Davide Perraccino, së bashku me Gaio Castagnozzi, na presin në distancë por me shumë përzemërsi ndërsa tregojnë përpjekjet e tyre për të mbajtur motorët ndezur, duke u dhënë kështu shpresë punonjësve, por edhe klientëve të hershëm e të rinj. “Me ushqimin jepet edhe dashuri, ndaj është mirë të shikosh busëqeshjen e klientëve kur marrin ushqimin për të ikur në shtëpi. Mjafton aq për të transmetuar energjinë pozitive”, thotë Perraccino. Ai është i bindur se xhirot e këtyre ditëve e ndoshta edhe ditëve në vijim nuk i mbulojnë kostot e një restoranti, por njëkohësisht mendon se mbyllja është edhe më e dhimbshme. Sipas tij, kjo pandemi do të bëjë që një pjesë e restoranteve dhe hoteleve të mos mund të rihapen më. Riformatimi, sipas kritereve të reja me distanca më të mëdha mes tavolinave është një format që gjithashtu do të rrisë kostot e restoranteve.

Megjithatë Davide është optimist se pandemia do të kalojë dhe gjërat do të rikthehen në normalitet, ndonëse për disa prej bizneseve si ai i turizmit, do të duhet të presim vitin e ardhshëm për të parë dinakimën e duhur të fluksit.

“Nga Toscana Tirana shërbimi delivery po funksionon prej rreth një muaji krahas dhjetëra restoranteve që janë angazhuar në delivery, ndërsa duke nisur nga fillimi i muajit Prill, produktet doc. të zonës së Toskanës mund t’u pasurojnë tavolinën dhe t’u përmirësojnë humorin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Sukses do të thotë të kalosh nga dështimi në dështim pa e humbur entuziazmin.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0