Reklamat më të ndjekura në Youtube për vitin 2016 - Business Magazine Albania

Reklamat më të ndjekura në Youtube për vitin 2016


Kur vjen puna për matjen e suksesit të një videoje, YouTube sot është një nga barometrat më të mirë.

Sipas një kërkimi nga Nielsen, YouTube është rritur në çdo mënyrë këtë vit:

• Koha e shpenzuar në YouTube është dy here më e madhe tek të rriturit mbi 18 vjeç
• Koha e shpenzuar në YouTube është trefishuar tek të rriturit mbi moshën mbi 55 vjeç
• Koha e shpenzuar në YouTube është rritur me 40% tek të rriturit mbi 35 vjeç krahasuar me të rriturit të tjerë
• Koha e shpenzuar në YouTube është rritur me 55% tek të rriturit mbi 55 vjeç krahasuar me të rriturit të tjerë

Një fakt interesant është që YouTube arrin 95% të personave të rritur që janë online mbi 35 vjeç në një muaj dhe 95% të personave të rritur që janë online mbi 55 vjeç në një muaj.

Sipas Adweek, 5 reklamat më të ndjekura në YouTube në vitin 2016 janë:

5. Clash Royale – “Theme Song”

Agjenisia Krijuese: Barton F. Graf
Muzika: Brian May – Parody of Queen’s “Flash”
Shikime: 37 milionë

https://www.youtube.com/watch?v=xk_q3Zv_5w8

4. Samsung – “Galaxy S7 and S7 edge: Official Introduction”

Agjensia Krijuese: R/GA
Shikime: 45.8 milionë

https://www.youtube.com/watch?v=cyohHyQl-kc

3. Nike – “The Switch”

Agjensia Krijuese: Wieden + Kennedy
Muzika: The Heavy – “Turn Up”
Shikime: 56.4 milionë

https://www.youtube.com/watch?v=scWpXEYZEGk

2. Knorr – “#LoveAtFirstTaste”

Agjensia Krijuese: MullenLowe
Muzika: Joel P. West – Original Score
Shikime: 60.4 milionë

1. Mobile Strike – “Arnold’s Fight”

Agjensia Krijuese: 215mccann
Muzika: Giuseppe Verdi – “Verdi’s Messa da Requiem – Movement II: Dies irae”
Shikime: 101.1 milionë

Burimi: forbes.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Një lider i mirë merr më shumë faj dhe më pak lavdi.”
— Arnold H. Glasow
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0