Reklamat më të ndjekura në Youtube për vitin 2016 - Business Magazine Albania

Reklamat më të ndjekura në Youtube për vitin 2016


Kur vjen puna për matjen e suksesit të një videoje, YouTube sot është një nga barometrat më të mirë.

Sipas një kërkimi nga Nielsen, YouTube është rritur në çdo mënyrë këtë vit:

• Koha e shpenzuar në YouTube është dy here më e madhe tek të rriturit mbi 18 vjeç
• Koha e shpenzuar në YouTube është trefishuar tek të rriturit mbi moshën mbi 55 vjeç
• Koha e shpenzuar në YouTube është rritur me 40% tek të rriturit mbi 35 vjeç krahasuar me të rriturit të tjerë
• Koha e shpenzuar në YouTube është rritur me 55% tek të rriturit mbi 55 vjeç krahasuar me të rriturit të tjerë

Një fakt interesant është që YouTube arrin 95% të personave të rritur që janë online mbi 35 vjeç në një muaj dhe 95% të personave të rritur që janë online mbi 55 vjeç në një muaj.

Sipas Adweek, 5 reklamat më të ndjekura në YouTube në vitin 2016 janë:

5. Clash Royale – “Theme Song”

Agjenisia Krijuese: Barton F. Graf
Muzika: Brian May – Parody of Queen’s “Flash”
Shikime: 37 milionë

4. Samsung – “Galaxy S7 and S7 edge: Official Introduction”

Agjensia Krijuese: R/GA
Shikime: 45.8 milionë

https://www.youtube.com/watch?v=cyohHyQl-kc

3. Nike – “The Switch”

Agjensia Krijuese: Wieden + Kennedy
Muzika: The Heavy – “Turn Up”
Shikime: 56.4 milionë

https://www.youtube.com/watch?v=scWpXEYZEGk

2. Knorr – “#LoveAtFirstTaste”

Agjensia Krijuese: MullenLowe
Muzika: Joel P. West – Original Score
Shikime: 60.4 milionë

1. Mobile Strike – “Arnold’s Fight”

Agjensia Krijuese: 215mccann
Muzika: Giuseppe Verdi – “Verdi’s Messa da Requiem – Movement II: Dies irae”
Shikime: 101.1 milionë

Burimi: forbes.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #33 - Nëntor 2023

Numri 33 i revistës tonë, i cili me krenari mund të quhet “Revista e Personazheve.” Në këtë numër, jemi fokusuar në trajtimin e personaliteteve të shquara në fusha të ndryshme, brenda dhe jashtë kufijve të vendit tonë.

Dinamika e emigracionit ka bërë që shqiptarët të kontribuojnë në mënyra të ndryshme në vende të shumta të botës, duke ruajtur gjithmonë lidhjen me atdhen. Numri ynë i ri shpalos ngjarjet dhe angazhimet e tyre, duke sjellë në fokus dinamikën e tyre në ekonominë globale.

Në faqet e revistës, do të njiheni me personalitete të rëndësishme si Drita Ivanaj, e cila me fondacionin e saj ndihmon në avancimin e arsimit dhe kulturës. Gjithashtu, do të përfshihemi në misionin e dr. Skënder Myrtezanit dhe anëtarëve të Vatra Queens, New York, për kthimin e eshtrave të At Fan Nolit në Shqipëri.

Marjana Koçeku, …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0