Reklama e Google për Lojërat Olimpike u bë virale për të gjitha arsyet e gabuara - Business Magazine Albania

Reklama e Google për Lojërat Olimpike u bë virale për të gjitha arsyet e gabuara

Reklama e Google për Lojërat Olimpike u bë virale për të gjitha arsyet e gabuara

A ju kujtohet përvoja universale e fëmijërisë kur shkruanim një letër dikujt që e admironi? Epo, një reklamë e re e Google thotë se inteligjenca artificiale tani mund ta bëjë këtë për ju. Dhe kjo gjë nuk po shkon mirë.

Në rast se nuk e keni parë, reklama televizive — që u shfaq gjatë pauzave të reklamave të Lojërave Olimpike — tregon një baba duke përshkruar dashurinë e vajzës së tij për yllin e atletikës amerikane, Sydney McLaughlin-Levrone. Ajo tregon vajzën e re duke u trajnuar për të garuar si heroina e saj, falë këshillave për teknikën e pengesave të gjeneruara nga funksioni i kërkimit të AI të Google. Më pas babai thotë “ajo dëshiron të tregojë dashuri për Sydney,” dhe kërkon nga chatbot-i i Google Gemini që të gjenerojë një letër nga vajza e tij për McLaughlin, duke përfshirë një rresht ku vajza e re “planifikon të thyejë rekordin e saj botëror.”

Reklama demonstroi aftësinë e mjetit të Google AI për të gjeneruar tekst gjithnjë e më njerëzor, një aftësi që kompania ka thënë se mund të përdoret për gjithçka, nga shkruarja e e-maileve të punës deri te planifikimi i udhëtimeve. Por për shumë kritikë në internet, reklama duket si shembulli i fundit i një kompanie të madhe teknologjike që është shkëputur nga njerëzit e vërtetë. Reklama frymëzoi dhjetëra postime në Threads, X, LinkedIn dhe gjetkë, ku shumë njerëz që e shikuan po pyesnin: Pse dikush do të donte të zëvendësonte krijimtarinë dhe shprehjen autentike të një fëmije me fjalë të shkruara nga një kompjuter?

Lexo edhe:Fatbardha Rino, bankierja që kombinon profesionin me pasionin e saj për të fuqizuar komunitetin

Është një goditje e madhe për gjigantin e teknologjisë, që ka pozicionuar Gemini si përgjigjen e saj ndaj rivalit ChatGPT të OpenAI dhe po punon për të inkorporuar teknologjinë e AI në të gjithë gamën e produkteve të saj, përfshirë Google Search dhe Gmail.

“Reklama e Google ku babai ka vajzën e tij që përdor AI për të ndërtuar një shënim për atletin e saj të preferuar, në vend që ta inkurajojë të shkruajë atë që ajo vërtet dëshiron t’i thotë heroit të saj, më merr një copë të vogël nga shpirti sa herë që e shoh,” tha shkrimtari dhe themeluesi i blogut sportiv Deadspin, Will Leitch në X, në një postim që u ripostua më shumë se 3,000 herë.

“Këta njerëz kanë humbur rrugën,” tha një tjetër person për reklamën në një postim në Threads, duke quajtur reklamat e AI-së në përgjithësi “thjesht të tmerrshme.”

Një zëdhënës i Google tha në një deklaratë se kompania beson “se AI mund të jetë një mjet i shkëlqyer për të përmirësuar kreativitetin njerëzor, por kurrë nuk mund ta zëvendësojë atë.”

“Qëllimi ynë ishte të krijonim një histori autentike që feston Team USA,” thuhet në deklaratë. “Ajo tregon një entuziast të atletikës në jetën reale dhe babain e saj, dhe synon të tregojë se si aplikacioni Gemini mund të ofrojë një pikënisje, një ide ose një draft të hershëm për dikë që kërkon ide për shkrimet e tij.”

Reagimi i kundërt theksoi një frikë më të madhe për inteligjencën artificiale, ndërsa teknologjia depërton gjithnjë e më shumë në fusha të jetës sonë: Kompanitë e teknologjisë kanë premtuar se AI do t’i bëjë jetët tona më të lehta duke hequr nevojën që njerëzit të përfundojnë detyra të lodhshme, si pazar, kodim ose përkthim, që përndryshe mund të bëhen nga kompjuterët, duke i çliruar ata për të kaluar kohë në ndjekje më domethënëse. Por shumë mjete të hershme të AI-së duket se bëjnë të kundërtën, duke mundësuar kompjuterëve të gjenerojnë prodhime tradicionale krijuese njerëzore si art, muzikë dhe histori.

Disa krijues, përfshirë muzikantë dhe artistë vizualë, kanë ngritur tashmë alarmin për zëvendësimin e tyre nga AI — dhe kjo ishte një çështje qendrore në grevën e shkrimtarëve të Hollywood vitin e kaluar. Dhe të tjerët kanë paditur kompanitë teknologjike për përdorimin e supozuar të veprave të tyre të mbrojtura nga të drejtat e autorit për të trajnuar modelet e tyre të AI-së.

E megjithatë, kompanitë teknologjike kanë vazhduar me lançimin e mjeteve të AI-së që mund të krijojnë emoji të rinj, të flasin dhe madje të gjenerojnë video.

“Unë refuzoj kategorikisht të ardhmen që Google po reklamon,” tha Shelly Palmer, profesori i medias së avancuar në Syracuse University’s S.I. Newhouse School of Public Communications, në një postim në blog të dielën. “Unë dua të jetoj në një botë të larmishme kulturorisht ku miliarda individë përdorin AI për të amplifikuar aftësitë e tyre njerëzore, jo në një botë ku ne përdoremi nga AI duke pretenduar të jetë njerëzore.”

Apple u përball me një reagim të ngjashëm më herët këtë vit kur publikoi një reklamë që tregonte simbolet e kreativitetit njerëzor – kanaçe bojërash, instrumente muzikore, një bust skulpturor i një koke njerëzore duke u shtypur nga një shtyp hidraulik gjigant dhe të zëvendësohen nga një iPad Pro, me këngën e Sonny & Cher “All I Need Is You.” Apple kërkoi falje shpejt për “gabimin” me reklamën.

cnn

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0