Reklama e gabuar, Colgate dhe Procter & Gamble përballen në gjyq

Beteja ligjore përpara Gjykatës Federale në Sidney midis filialit australian të Procter & Gamble shumëkombëshe amerikane, prodhues i linjës së produkteve Oral-B, dhe Colgate Palmolive, i akuzuar për mashtrim reklamimi, sipas të cilit pasta e dhëmbëve zbardhuese mund të heqë njollat ​​10 vjeçare. Oral-B është marka e linjës së produkteve të higjienës orale dhe marka shet furça dhëmbësh manuale dhe elektrike, ujitës oral dhe fije dentare.

Procter & Gamble filluan procedurat ligjore më 3 korrik kundër marketingut të pastave të dhëmbëve me Optik White rinovues dhe kërkon që një të njihet zyrtarisht që Colgate Palmolive shkelte rregullat e mbrojtjes së konsumatorit me “deklarata mashtruese dhe mashtruese”, duke përfshirë pretendimin se produkti “heq 10 vjet njolla të verdha.

Avokati i tyre Julian Cooke i tha Gjykatës se Colgate bëri disa pretendime “të theksuara” në lidhje me pastën e dhëmbëve “pa mbështetjen e ndonjë të dhëne të besueshme shkencore”. Avokati saktësoi që “niveli i ulët i agjent zbardhues në produkt” – tre përqind peroksid hidrogjeni – shpejt prishet në kontakt me pështymën. Si rezultat, përbërësi aktiv nuk do të jetë në gjendje të sigurojë përfitimet e kërkuara. Ai për këtë arsye pretendoi se pretendimet e Colgate do të dëmtonin markën ekonomikisht. Seancat dëgjimore me gojë vazhdojnë.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale