Reklama e gabuar, Colgate dhe Procter & Gamble përballen në gjyq - Business Magazine Albania

Reklama e gabuar, Colgate dhe Procter & Gamble përballen në gjyq

~2 minuta lexim

Beteja ligjore përpara Gjykatës Federale në Sidney midis filialit australian të Procter & Gamble shumëkombëshe amerikane, prodhues i linjës së produkteve Oral-B, dhe Colgate Palmolive, i akuzuar për mashtrim reklamimi, sipas të cilit pasta e dhëmbëve zbardhuese mund të heqë njollat ​​10 vjeçare. Oral-B është marka e linjës së produkteve të higjienës orale dhe marka shet furça dhëmbësh manuale dhe elektrike, ujitës oral dhe fije dentare.

Procter & Gamble filluan procedurat ligjore më 3 korrik kundër marketingut të pastave të dhëmbëve me Optik White rinovues dhe kërkon që një të njihet zyrtarisht që Colgate Palmolive shkelte rregullat e mbrojtjes së konsumatorit me “deklarata mashtruese dhe mashtruese”, duke përfshirë pretendimin se produkti “heq 10 vjet njolla të verdha.

Avokati i tyre Julian Cooke i tha Gjykatës se Colgate bëri disa pretendime “të theksuara” në lidhje me pastën e dhëmbëve “pa mbështetjen e ndonjë të dhëne të besueshme shkencore”. Avokati saktësoi që “niveli i ulët i agjent zbardhues në produkt” – tre përqind peroksid hidrogjeni – shpejt prishet në kontakt me pështymën. Si rezultat, përbërësi aktiv nuk do të jetë në gjendje të sigurojë përfitimet e kërkuara. Ai për këtë arsye pretendoi se pretendimet e Colgate do të dëmtonin markën ekonomikisht. Seancat dëgjimore me gojë vazhdojnë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mbani mend...se asnjë nuk mund t'ju bëjë të ndiheni inferior pa miratimin tuaj. ”
— Eleanor Roosevelt
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0