Beteja ligjore përpara Gjykatës Federale në Sidney midis filialit australian të Procter & Gamble shumëkombëshe amerikane, prodhues i linjës së produkteve Oral-B, dhe Colgate Palmolive, i akuzuar për mashtrim reklamimi, sipas të cilit pasta e dhëmbëve zbardhuese mund të heqë njollat 10 vjeçare. Oral-B është marka e linjës së produkteve të higjienës orale dhe marka shet furça dhëmbësh manuale dhe elektrike, ujitës oral dhe fije dentare.
Procter & Gamble filluan procedurat ligjore më 3 korrik kundër marketingut të pastave të dhëmbëve me Optik White rinovues dhe kërkon që një të njihet zyrtarisht që Colgate Palmolive shkelte rregullat e mbrojtjes së konsumatorit me “deklarata mashtruese dhe mashtruese”, duke përfshirë pretendimin se produkti “heq 10 vjet njolla të verdha.
Avokati i tyre Julian Cooke i tha Gjykatës se Colgate bëri disa pretendime “të theksuara” në lidhje me pastën e dhëmbëve “pa mbështetjen e ndonjë të dhëne të besueshme shkencore”. Avokati saktësoi që “niveli i ulët i agjent zbardhues në produkt” – tre përqind peroksid hidrogjeni – shpejt prishet në kontakt me pështymën. Si rezultat, përbërësi aktiv nuk do të jetë në gjendje të sigurojë përfitimet e kërkuara. Ai për këtë arsye pretendoi se pretendimet e Colgate do të dëmtonin markën ekonomikisht. Seancat dëgjimore me gojë vazhdojnë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.