Rehabilitimi i hekurudhës Durrës – Rrogozhinë. Studim: duhen 52 milionë euro investim » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 09/10/2018

Rehabilitimi i hekurudhës Durrës – Rrogozhinë. Studim: duhen 52 milionë euro investim

Share
nga Albana Mucaj
Tet 09, 2018

 

Për rehabilitimin e linjës hekurudhore Durrës – Rrogozhinë – Elbasan – Pogradec, është bërë një studim i mbështetur nga Komisioni Europian.

Studimi i nisur para një viti e gjysëm është ndarë në dy faza, sipas prezantimit të bërë nga Ministria e Transportit.

Faza 1. U krye vlerësimi para realizimit për të gjithë linjën hekurudhore 151km, 72km e parë të të cilës ndërmjet Durrësit – Rrogozhinës – Elbasanit janë në punë sot. Pjesa e mbetur prej 79 km nga Elbasani në Pogradec nuk janë në funksion për shkak të gjendjes të keqe të linjës dhe të strukturave (urave dhe tuneleve) përgjatë saj.

Faza 2. U përgatit projekti paraprak dhe analiza kosto-përfitim për segmentin prioritar Durrës – Rrogozhinë. Ai është i gjatë 33.5 km dhe kostoja e rehabilitimit vlerësohet 52 milionë euro.

Ministria e Energjisë dhe Infrastrukturës parashikon se rehabilitimi i këtij segmenti me prioritet të lartë do të përmbushë standartet e projektimit të Rrjetit Ndër Europian me shpejtësi 100km/h dhe ngarkesë aksi 22.5 ton. Koha e udhëtimit do të reduktohet nga 60 minuta në 32 minuta. Lëvizja pritet të arrijë 330,000 pasagjerë dhe 1,100,000 tonë mallra deri në vitin 2047. Vlera e përllogaritur në kursimin e kohës për përdoruesit e sistemit të transportit shqiptar do të jetë EUR 0.65 milionë për udhëtarët dhe EUR 15.3 milionë për transportin e mallrave. Kursime shtesë nga zvogëlimi i kostos të operimit të automjeteve në transportin rrugor përllogariten në EUR 0.5 milionë për udhëtarët dhe EUR 8.7 milionë për transportin e mallrave.

Rehabilitimi i të gjithë linjës hekurudhore do të ndikojë në zhvillimin e transportit strategjik multimodal për Ballkanin Perëndimor. Linja hekurudhore Durrës – Elbasan – Pogradec me linjën e re nga Lini në kufi me ish Republikën Jugosllave të Maqedonisë është pjesë e Korridorit VIII Pan-Evropian dhe është pjesë e Rrjetit Gjithëpërfshirës Hekurudhor SEETO. Ajo lidh kryeqytetet Tiranë, Shkup dhe Sofje si dhe portin e Durrësit në detin Adriatik me portet e Burgasit dhe Varnës në Detin e Zi. Vazhdimi dhe lidhja e linjës hekurudhore nga Pogradeci në rrjetin Hekurudhor të Greqisë parashikohet gjithashtu të zhvillohet.

Përgatitja e këtij studimi është mundësuar nga Komisioni Evropian me një grant prej 720,000 euro dhënë Shqipërisë nga fondet rajonale të Instrumentit të Paraaderimit (IPA) financuar nëpërmjet Instrumentit të Investimeve për Ballkanin Perëndimor (WBIF). Qeveria Shqiptare ka vendosur të vijojë me zhvillimin e projektit të rehabilitimit të të gjithë linjës hekurudhore dhe për këtë arsye ka bërë kërkesë së fundmi pranë WBIF për dy grante të tjera asistence teknike.