Ushqimet Hallall janë shumë të dashura për “millennials”.
Roli i muslimanëve në jetën amerikane është një temë nën shqyrtim e cila ka qenë dhe pjesë e debateve zgjedhore. Por ka një aspekt të kulturës muslimane të cilët amerikanët e kanë përzemër dhe për të cilën ata po hapin shpesh portofolat e tyre: ushqimet Hallall. Ushqimi Hallall do të thotë që është përgatitur sipas ligjeve dietike të muslimanëve. Hallall tregon çfarë nuk lejohet (mishi i derrit përshembull) dhe përfshin rregulla se si trajtohen kafshët. Kjo kategori është rritur me 1/3 që nga viti 2010 dhe shitjet po ecin me shpejtësi duke kapur kështu vlerën e 20 miliardë $ për vitin 2016, duke e dyfishuar kështu shifrën e fitimeve në pesë vitet e fundit.
3.3 milionë muslimanë në Shtetet e Bashkuara të Amerikës sigurisht kanë një rol të madh në popullaritetin e ushqimeve Hallall, veçanërisht sepse numri i tyre është në rritje. Por Bloomberg theksoi se janë edhe jo-muslimanë të Amerikës të cilët po e rritin popullaritetin e kësaj kategorie.
Njerëzit sot, sidomos “millennials”, janë më shumë të interesuar në atë çfarë hanë, nga vjen dhe si trajtohen kafshët. Shumë njerëz e shohin këtë si një garanci të cilësisë së ushqimit apo trajtimit human të kafshëve, ndërkohë që disa të tjerë – si përshembull njerëzit të cilët janë të gatshëm të presin rradhën e gjatë për produktet Hallall – e kanë dhënë aprovimin me “stomakun e tyre”.
*millennials – quhet gjenerata e atyre që kanë lindur mes vitit 1980 dhe 2000.
/Time.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.