Pse ushqimet Hallall janë shumë të shitura? - Business Magazine Albania

Pse ushqimet Hallall janë shumë të shitura?



Ushqimet Hallall janë shumë të dashura për “millennials”.

Roli i muslimanëve në jetën amerikane është një temë nën shqyrtim e cila ka qenë dhe pjesë e debateve zgjedhore. Por ka një aspekt të kulturës muslimane të cilët amerikanët e kanë përzemër dhe për të cilën ata po hapin shpesh portofolat e tyre: ushqimet Hallall. Ushqimi Hallall do të thotë që është përgatitur sipas ligjeve dietike të muslimanëve. Hallall tregon çfarë nuk lejohet (mishi i derrit përshembull) dhe përfshin rregulla se si trajtohen kafshët. Kjo kategori është rritur me 1/3 që nga viti 2010 dhe shitjet po ecin me shpejtësi duke kapur kështu vlerën e 20 miliardë $ për vitin 2016, duke e dyfishuar kështu shifrën e fitimeve në pesë vitet e fundit.

pse-ushqimet-hallall-jane-shume-te-shitura-businessmag

3.3 milionë muslimanë në Shtetet e Bashkuara të Amerikës sigurisht kanë një rol të madh në popullaritetin e ushqimeve Hallall, veçanërisht sepse numri i tyre është në rritje. Por Bloomberg theksoi se janë edhe jo-muslimanë të Amerikës të cilët po e rritin popullaritetin e kësaj kategorie.

Njerëzit sot, sidomos “millennials”, janë më shumë të interesuar në atë çfarë hanë, nga vjen dhe si trajtohen kafshët. Shumë njerëz e shohin këtë si një garanci të cilësisë së ushqimit apo trajtimit human të kafshëve, ndërkohë që disa të tjerë – si përshembull njerëzit të cilët janë të gatshëm të presin rradhën e gjatë për produktet Hallall – e kanë dhënë aprovimin me “stomakun e tyre”.

*millennials – quhet gjenerata e atyre që kanë lindur mes vitit 1980 dhe 2000.

/Time.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0