Pse të qëndrosh ulur gjithë ditën është e dëmshme për trurin tuaj

Pse të qëndrosh ulur gjithë ditën është e dëmshme për trurin tuaj


Në shumë aspekte të jetës ku duhet të përdorim fuqinë tonë të trurit, ne gjithashtu rrimë të ulur: në shkollë, në punë, gjatë një provimi ose kur zgjidhim një fjalëkryq. Por duhet të dimë se qëndrimi ulur për një kohë të gjatë ka një ndikim negativ në trurin tonë.

Truri është një organ i uritur për glukozë. Ai peshon 2% të masës trupore, por kërkon rreth 20% të energjisë tonë për të pushuar, e cila është në formën e glukozës si karburant kryesor për trurin. Nëse kjo energji pengohet ajo mund të dobësoj dhe madje të dëmtoj qelizat e trurit. Gjithashtu, prania e glukozës në qelizat e trurit mund të sjellë komplikacione për shëndetin e trurit.

Ekspozimi i trurit në nivelet e larta të ulëta të glukozës dhe nivelet e ulëta të glukozës mund të rrisë rrezikun për zhvillimin e çmendurisë. Gjithashtu, kalimi nga një nivel i lartë dhe të ulët të glukozës, është i rëndësishëm, sepse ndryshueshmëria e glukozës lidhet me funksionin njohës. Kjo tregon se kontrolli i glukozës është thelbësor për shëndetin e trurit.

Qëndrimi ulur për një kohë të gjatë rrit rrezikun për një vdekje të hershme. 60-75 minuta aktivitet fizik në ditë vlerësohet si i nevojshëm për të ulur rrezikun e vdekjes kur keni më shumë se 8 orë në ditë që rrini ulur.

Nëse nuk keni mundësi për të bërë ushtrime fizike, atëherë thjesht reduktoni qëndrimin e shpesht ulur si një strategji për forcimin e shëndetit.

Shumë studime kanë treguar se zëvendësimi i uljes me një ecje ritmike përmirëson kontrollin e glukozës pas konsumit të ushqimit. Kjo do të thotë se nivelet e glukozës nuk shkojnë shumë lartë, ose të ulen shumë.

Çfarë mund të bëjmë?

Reduktimi i uljes është veçanërisht i rëndësishëm pas ngrënies, duke përmirësuar kështu nivelin e glukozës në mendje.

Bëni një shëtitje pas drekës, lani enët pas darke dhe bëni një ecje aktive qoftë edhe nga puna në shtëpi nëse është e mundur. Ka shumë mundësi për të reduktuar kohën e qëndrimit ulur gjatë gjithë ditës dhe për këtë arsye ka shumë mundësi për të pasur një ndikim pozitiv në shëndet.

/WeForum

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0