Pse të ndjekësh “fiksimaxhinjtë” mund të jetë ideja më e mirë?... - Business Magazine Albania

Pse të ndjekësh “fiksimaxhinjtë” mund të jetë ideja më e mirë? Njihu me BoldCrest

Nga Adelina Onuzi/ “Shiko, lëri ata të BoldCrest se janë shumë të fiksuar me çdo gjë!” Kështu kisha dëgjuar, por e kuptova javën e shkuar kur bëra një vizitë për rubrikën “Business Key” nga Business Magazine. Besoj e dini që rubrika gjithmonë në rrjetet tona sociale del në fundjavë? Epo, këtë herë nuk ndodhi kështu, sepse skuadra e BoldCrest mori në dorë secilin dizajn të rubrikës dhe na e transformoi, dhe ç’është e vërteta, skuadra jonë nga ana tjetër, i vuri notën 10. As të parët, as të fundit në fakt. Megjithatë, kjo ishte për t’ju treguar se asgjë nuk ndodh thjesht për të kaluar radhën aty.

Me sloganin “Climbing Mountains Together”, BoldCrest nuk ofron shërbime, por udhëtime. Dhe kur them udhëtime, nuk e kam fjalën për biletën, vendin ku do qëndrosh e të tjera si këto, por për një rrugëtim që vjen bashkë me ty drejt lartësive ku krijimtaria takohet me strategjinë, finesën vizuale dhe mesazhin e qartë.

Në fillim ishin 5 veta. Sot janë një ekip që funksionon si një organizëm i vetëm. Tani, le të kuptohemi, kur themi organizëm i vetëm, secili ka hesapin e vet në ide, por bashkohen te vizioni i njëjtë, ndaj edhe funksionojnë.

Të gjithë të apasionuar, të etur për përmirësim të përditshëm. Lëri këto, po si nuk u kënaqën një herë të vetme me mesataren! Në fakt, pikërisht kjo është arsyeja pse BoldCrest ka krijuar një stil unik.

Një klient që u bie në telefon për zgjidhje duhet të dijë se nuk përfundon me një takim. BoldCrest nuk e ka ndërmend të nisë punën pa hyrë brenda kompanisë, pa kuptuar proceset, pa biseduar me stafin. E kuptueshme, kur je i shtëpisë, e di më mirë se ku fle lepuri.

Sot, BoldCrest ka klientë edhe jashtë vendit. Por pavarësisht kufijve, filozofia mbetet e njëjtë, super përkujdesje për detajet, personalizim dhe komunikim.

Ekipi i Aldo Hakos dhe Xhulio Jokës është i trajnuar për të punuar edhe me kompani të mëdha, të strukturuara me strategji që nuk ndryshojnë gjatë vitit, por njësoj i motivuar nga entuziazmi për të punuar me marka të vendit, që synojnë të shohin pamjen që vjen pas ngjitjes së mundimshme të maleve.

Morali i historisë sot mund të jetë edhe ky, që të vraponi pas ‘fiksimaxhinjve’, sepse ata e dinë mirë sa e rëndësishme është të vihet çdo gjë në vendin e vet. Gjatë ngjitjes së maleve, mund të të tradhtojë vendosja e këmbës mbi një gur të gabuar dhe ne nuk duam që kjo t’ju ndodhë juve…ndaj ndiq “fiksimaxhinjtë”!

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0