Pse personat Introvert janë më të mirë në shitje sesa ata Extrovert? - Business Magazine Albania

Pse personat Introvert janë më të mirë në shitje sesa ata Extrovert?

~4 minuta lexim


Duke u kthyer pak në kohë, agjentët e shitjes ishte e nevojshme të ishin extrovert thjesht për të mbijetuar. Por sot, jo aq shumë.

Stereotipi i një agjenti të shitjes të suksesshëm është një extrovert që i shet çdo gjë, të gjithëve. Ai (ose më rrallë, ajo) i mahnit tërësisht konsumatorët kështu që ata nënshkruajnë përpara se ata të dinë se çfarë po blejnë në të vërtetë.

Konsumatorët, megjithatë, nuk i shikojnë personat extrovert të shitjes “simpatik”. Përkundrazi, shumica e klientëve largohen në momentin që një shitës duket apo tingëllon si stereotipi i përmendur më sipër.

Konsumatorët e urrejnë të manipulohen në blerjen e diçkaje që ata nuk e duan. Siç thotë dhe shprehja e vjetër, “Të gjithëve u pëlqen të blejnë, por askujt nuk i pëlqen të shitet.”

Mospëlqimi i personave të shitjes vjen nga përkufizimi tradicional i shitjes:

1. Ardhja në shtëpinë tuaj për të shitur
2. Bindja e konsumatorëve për të blerë
3. Shtytja deri sa të bëjë shitjen

Shitja efektive është mjaft e ndryshme. Ajo përbëhet nga:

1. Kërkimi (për të kuptuar klientin)
2. Dëgjimi (për të kuptuar nevojat individuale)
3. Reagimi (për t’u përshtatur me nevojat e identifikuara)

Kërkimi kërkon kohë të kaluar vetëm në web, duke lexuar dhe analizuar informacionin. Të dëgjuarit do të thotë të qenit i durueshëm dhe i qetë duke mbetur i hapur për ide dhe perspektiva të reja. Reagimi është lënia e personit tjetër të vendos për ritmin dhe rendin e ditës.

Këto janë të gjitha sjelljet klasike të introvertëve që janë të vështira për t’u bërë mirë nga extrovertët.

Pse vazhdojnë atëherë kompanitë të punësojnë extrovertë në vend të introvertëve në rolet e shitjeve?

Përgjigja është se kompanitë nuk e kuptojnë se si teknologjia po e ndryshon procesin e shitjes.

Duke u kthyer pak në kohë, agjentët e shitjes ishte e nevojshme të ishin extrovertë sepse mundësitë e reja për shitje vinin vetëm me anën e telefonit.

Extrovertët kanë tendencë të jenë më të mirë në Telemarketing, sepse ata lulëzojnë në ndërveprim shoqëror dhe kanë aftësinë për t’u përballuar me refuzimin. Por teknologjia ka bërë që thirrjet në telefon të jenë të paefektshme.

(Shënim për shefat e shitjes: Kur klientëtt tuaj shpenzojnë miliarda dollarë në teknologji për të parandaluar njerëzit tuaj të shitjes t’i ndërpresin ato, përdoreni këtë informacion.)

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0