Pse bizneseve ju duhet një këshilltar i jashtëm për planifikim strategjik?

Pse bizneseve u duhet një këshilltar i jashtëm për planifikim strategjik?


Shkruar nga Mentor Rexhepi, MBA, CMC (Këshilltar për zhvillimin strategjik dhe investimet e ndërrmarrjeve).

Këshilltari i jashtëm për planifikim strategjik mund të ndihmojë në identifikimin e mundësive më të mira për rritje. Ai sjell një perspektivë të pavarur dhe krijimin e një plani strategjik të veprimit.

Procesi i planifikimi të strategjisë i drejtuar nga vet kompania zakonisht nuk është i suksesshëm. Në këtë proces zakonisht status-quo nuk sfidohet, çështjet e ndjeshme shmangen, dështimet e së kaluarës nuk adresohen, dhe mangësitë e bizneseve gjithashtu. Si rezultat, është e vështirë të gjenden zgjidhje për problemet e grumbulluara ndër vite. Pra, një konsulent i jashtëm strategjie sjell përvojë, gjithashtu, si një “i jashtëm”, konsulenti ka një perspektivë të freskët, duke mos u ndikuar nga kultura e korporatave ose grupet e mbrendshme të interesit.

Cili është roli i këshilltarit të planifikimit strategjik? 

  1. Lehtësimi i procesit të planifikimit të strategjisë 

Si lehtësues, konsulenti sigurohet që seancat e planifikimit të jenë produktive, të qëndrojnë në rrugën e duhur, dhe se të gjithë në ekipin e planifikimit strategjik janë të përqëndruar dhe të përfshirë në mënyrë aktive. Konsulenti është një anëtar aktiv i ekipit të planifikimit strategjik dhe konsiderohet si shtesë e ekipit menaxhues. Me një perspektivë objektive “jashtë-brenda”, një këshilltar i planifikimit strategjik ofron vëzhgime të reja në lidhje me biznesin. Kështu, ai edhe mund të veprojnë si antar i jashtëm i bordit menaxhues.

  1. Duke bërë pyetje të vështira

Bërja e pyetjeve të vështira është thelbësore për të arritur tek shkaqet kryesore të sfidave, me të cilat përballet kompania dhe për të kuptuar gjendjen e vërtetë të biznesit. Sidoqoftë, një konsulent i mirë për strategji nuk duhet të shmangë pyetjet e vështira me qëllim të identifikimi të çështjeve kryesore dhe diskutimi i tyre në një mënyrë të thelluar është thelbësor për planifikimin e duhur strategjik.

  1. Vlerësimi objektiv

Për të mësuar më shumë në lidhje me biznesin dhe pozicionin e tij në treg, konsulentët e planifikimit strategjik kryejnë një vlerësim të plotë dhe objektiv. Një vlerësim gjithpërfshirës i biznesit identifikon pikat e forta dhe të dobëta dhe gjeneron idetë fillestare në lidhje me mundësi të reja.

  1. Mbajtja e asaj që funksionon dhe rregullimi i asaj që nuk funksionon

Normalisht, çdo kompani ka anët e forta dhe përparësitë e veta, kështu që, një konsulent me përvojë i kupton këto dhe përqëndrohet në ruajtjen dhe përdorimin e këtyre pikave të forta. Në të njëjtën kohë, konsulenti i planifikimit strategjik gjithashtu duhet të zbulojë se çfarë nuk funksionon dhe duhet të jetë i sinqertë për dobësitë e kompanisë dhe dobësitë kritike që janë pengesë për rritjen duhet të korrigjohen. .

Lexo: Pesë këshilla që do t’ju ndihmojnë të bëheni udhëheqësi ideal

  1. Hulumtimi dhe analiza

Kuptimi i thellë i biznesit të klientit është një detyrë kryesore për konsulentin e strategjisë. Kjo është e rëndësishme për të vlerësuar biznesin, për të identifikuar opsionet dhe për të formuluar një strategji konkurruese të biznesit. Zhvillimi i strategjisë së biznesit bazohet në një proces të bazuar në të dhëna, bazuar në fakte. Një konsulent sjell metoda dhe mjete për të mbledhur të dhënat e tregut dhe përgatitjen e analizave në tregut, konkurrentët dhe tendencat e industrisë, njohuri kritike për identifikimin dhe vlerësimin e mundësive më të mira për rritje. Konsulenti gjithashtu mund të ndihmojë në krijimin e parashikimeve të shitjeve dhe financave.

  1. Zhvillimi i planit të veprimit 

Dokumenti i planifikimit strategjik nuk është një dokument që vendoset në raftin e librave që mbledh pluhur deri në seancën e planifikimit të vitit të ardhshëm. Përkundrazi, dokumenti duhet të përmbajë edhe një plan të detajuar tē veprimit, që përcakton se si biznesi do të arrijë objektivat e tij të rritjes. Konsulenti luan një rol aktiv në krijimin e këtij plani të veprimit, për të siguruar që qëllimet, strategjitë dhe detyrat janë përcaktuar dhe dokumentuar qartë.

  1. Mbështetja e zbatimit të Planit të Veprimit 

Strategjia vjen në jetë në zbatimin me shkathtësi të planit të veprimit dhe zbatimi është vendimtar për kompaninë për të arritur qëllimet e saj, përndryshe, përpjekja e planifikimit strategjik është e kotë. Një konsulent strategjie mund të ndihmojë në zbatimin planit të veprimit për të siguruar që gjithçka të mbetet në rrugën e duhur. Kjo gjithashtu i mundëson konsulentit të monitorojë ndikimin e strategjisë në rritjen e biznesit dhe të rekomandojë korrigjimet, nëse është e nevojshme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0