Pse ardhja e një produkti të ri me ngrohje në Shqipëri është shenjë e mirë? - Business Magazine Albania

Pse ardhja e një produkti të ri me ngrohje në Shqipëri është shenjë e mirë?

Edhe pse i vogël- siç ka dhe emrin- lil Solid ka patur një performancë mjaft solide në tregun Korean.

Këtë muaj, dy vite pas prezantimit për herë të parë të produkteve me ngrohje në tregun shqiptar, lil Solid u prezantua edhe tek ne nga IQOS, duke ndjekur shpërndarjen e këtij produkti me ngrohje në Azinë Qëndrore dhe në disa vende të Europës, Shqipëria duke qenë ndër të parët.

Njësoj si produkti kryesor me ngrohje që gjendet tanimë në treg, IQOS, edhe lil Solid funksionon duke ngrohur, pa djegie, pra nuk çliron kimikatet e dëmshme që çlirohen bashkë me tymin në cigaret tradicionale. lil Solid 2.0 është mjaft i vogël, 99 gr.- dhe e ngroh fijen e duhanit përmes një gjilpëre. Ai vjen gjithashtu si një alternativë më pak e kushtueshme.

Por, përse një produkt i ri me ngrohje në tregun shqiptar është një shenjë e mirë?

Siç edhe u argumentua tek Forumi Global i Nikotinës (GFN) në qershor, është shumë e rëndësishme që alternativat me ngrohje të jenë sa më të aksesueshme, për të gjithë të rriturit që nuk po munden ta lënë përfundimisht cigaren në mënyra të tjera.

“Konsumatorët në të gjithë botën po bëhen të vetëdijshëm për mundësitë që ofrojnë produktet më të sigurta të nikotinës dhe risitë në treg, besoj, do të çojnë në largimin përfundimtar të cigareve me djegie”, u shpreh Gerry Stimson, profesor në Imperial College London dhe themelues i GFN. “Çështja është se si të përshpejtohet procesi, në mënyrë që reduktimi i dëmit të cigareve të arrijë të gjithë njerëzit që pinë cigare, kudo, sa më shpejt të jetë e mundur.”

Të paturit të mundësisë së zgjedhjes mes alternativave pa tym është padyshim një mënyrë e mirë që ky proces të përshpejtohet.

Lil Solid 2.0, i prezantuar nga IQOS, është një alternativë më shumë për të gjithë ata të rritur të cilët pinë cigare, por nuk arrijnë të lënë përmes metodave tradicionale, ose për ata të cilët kanë zgjedhur të mos e lënë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0