Prodhohet bateria e makinës që mund të karikohet për 5 minuta

Bateri të afta të karikohen plotësisht në pesë minuta janë prodhuar në një fabrikë për herë të parë, duke shënuar një hap të rëndësishëm drejt makinave elektrike që karikohen aq shpejt sa ato makina që ngarkohen me karburant. Automjetet elektrike janë një pjesë jetike e veprimit për të trajtuar krizën e klimës, por mbarimi i elektricitetit gjatë udhëtimit është një shqetësim për shoferët. Bateritë e reja litium-jon u zhvilluan nga kompania izraelite StoreDot dhe u prodhuan nga Eve Energy në Kinë në linjat standarde të prodhimit.

StoreDot tashmë ka demonstruar baterinë e saj “ekstreme të karikimit të shpejtë” në telefona, dronë dhe skuter. Daimler, BP, Samsung dhe TDK kanë investuar të gjithë në StoreDot, i cili ka mbledhur 130 milion dollarë deri më tani dhe u emërua një Pionier i Financave të Energjisë së Re në Bloomberg në 2020. Bateritë mund të karikohen plotësisht brenda pesë minutash, por kjo do të kërkonte karikues me energji më të lartë sesa përdoren sot. Duke përdorur infrastrukturën e karikimit në dispozicion, StoreDot synon të japë 100 milje karikim në një bateri makine në pesë minuta në 2025.

LEXO: Me vetëkarikim, startupi i baterisë mijëra-vjeçar NDB tërheq klientët e parë

Bateritë ekzistuese Li-jon përdorin grafitin si një elektrodë, në të cilën jonet e litiumit shtyhen për të ruajtur ngarkesën. Por kur këto karikohen shpejt, jonet mbingarkohen dhe mund të bëjnë qark të shkurtër. Bateria StoreDot zëvendëson grafitin me nano grimca gjysmëpërçuese në të cilat jonet mund të kalojnë më shpejt dhe më lehtë. Këto nano grimca aktualisht bazohen në germanium, i cili është i tretshëm në ujë dhe është më i lehtë për t’u trajtuar në prodhim.

Dhjetëra kompani në të gjithë botën po zhvillojnë bateri me karikim të shpejtë, me Tesla , Enevate dhe Sila Nanoteknologji të gjitha që punojnë në elektroda të silikonit. Të tjerët po shikojnë përbërës të ndryshëm, të tillë si Echion i cili përdor nano grimca të oksidit.

GUARDIAN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale