Pro ISB, 3 mijë euro për projekt-idenë më të mirë nga sipërmarrësit e rinj

Pro ISB, 3 mijë euro për projekt-idenë më të mirë nga sipërmarrësit e rinj

sipërmarrësit e rinj

Dhoma e Tregtisë së Diasporës në bashkëpunim me Unionin e Sipërmarrësve të Rinj, SME Albania, çelën një muaj më parë, konkursin mes sipërmarrësve të rinj, duke iu drejtuar një thirrje të hapur cdo individi apo sipërmarrësi.

Pro ISB është projekti, që parashikon financimin e projekt-idesë që sjell inovacion e që do të serviret nga vetë të rinj sipërmarrës të interesuar për të fituar ideja e tyre përkundrejt çmimit 3000 Euro për start up. Sot pjesë në garë u bënë 7 projekte inovative që synonin risi në fushën e shërbimeve, tregtisë dhe turizmit, të cilat u prezantuan online nga vetë ata.

Të ftuar nga juria online, Kryetari i Dhomës së Diasporës Ardian Lekaj, tha se guximi i shqiptarëve është fantastik.

“Janë gjithmonë në kërkim të rrugëve të reja. Vështirësitë i konsiderojnë si detyra për t’i zgjidhur. Dëshira për shkollim, dhe puna pa ndrotje janë çelësi i suksesit”, tha Leka.

Të ftuar për të marrë pjesë në këtë konkurs ishin sipërmarrës të rinj të sektorëve të ndryshëm si: ICT, tekstilet, turizmi, zejtaria dhe agro-përpunimi, por jo vetëm, të cilët pas paraqitjes së projekt-ideve online përmes një jurie ekspertësh dhe vlerësuesish të fushës së sipërmarrjes, pritet të bëjnë vlerësimin në fund të javës. Ranë në sy gjatë prezantimit projekt-ideja e “Specialistit të pagave”, “Detaixi”, dhe “Shqipëria 360Gradë”.

Lexoni: Numri 23 i revistës vjen tek ju me intervista, histori frymëzuese e vrojtime

Pro ISB synon të mbështesë të rinjtë përmes nxitjes së inovacionit në disa sektorë, ku të nxitet zgjerimi i mendimit kreativ të të rinjve, duke krijuar sipërmarrje të cilat mund të gjenerojnë të ardhura edhe nëpërmjet punës nga shtëpia, nëpërmjet ekonomisë digjitale, duke nxitur punësimin, arsimin dhe formimin profesional në vend.

Daniel Guçe nga SME Albania vuri theksin se ky konkurs, stimulon të rinjtë të cilët i quan burim i ideve novative dhe falënderon inicativën si një mundësi unike prezente në këto kohë.

Ndërsa Kryetare e Unionit të Sipërmarrësve të Rinj, Znj. Elisabeta Katiaj vuri theksin në funksionalitetin dhe impaktin social, të projekt-ideve të të rinjve.

Katiaj: “Të rinjtë patën mundësi përmes faqes zyrtare ne FB, tek Unioni i Sipërmarrësve të Rinj, të plotësonin formularin e aplikimit dhe të njiheshin me rregulloren ku të interesuarit të kontaktonin .”

Ky program mundësohet nga Unioni i Sipërmarrësve të Rinj të Shqipërisë, Dhoma e Biznesit Shqiptar të Diasporës dhe në mbeshtetje nga SME ALBANIA dhe SME ACADEMY, duke u administruar nga një Komision i përbashkët i posaçëm./Apel.Media

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0