Prezantoni idenë tuaj të biznesit në konkursin AgroChallenge

Prezantoni idenë tuaj të biznesit në konkursin AgroChallenge

AgroChallenge
  1. Qeveria Gjermane nëpërmjet GIZ, mbështet Shqipërinë duke përmirësuar kapacitetin dhe performancën e të rinjve në fushën e sipërmarrjes, që lidhet me bujqësinë, nëpërmjet projektit SDR Albania, zbatuar nga instituti ADRIAPOL.

AgroChallenge është një konkurs idesh biznesi, i cili do të zhvillohet në katër qytete në Shqipëri. Qëllimi i këtij konkursi është që t’iu vijë në ndihmë të rinjve, të cilët kanë një ide biznesi në fushën agro dhe dëshirojnë që t’a zhvillojnë atë më tej.

Kush mund të aplikojë?

Çdo i ri, i cili ka një ide biznesi ose ka një biznes në fushën agro dhe idenë e tij dëshiron ta prezantojë në aktivitetet, që do të mbahen në: Tiranë, Korçë, Shkodër dhe Vlorë.

Për çfarë konkurrohet?

Fituesi i konkursit lokal (në çdo qytet) dhe konkursit kombëtar do të ketë mundësinë të marr pjesë në konkursin “GLOBAL AGRIPRENEURS SUMMIT”, i cili zhvillohet në Greqi.

Si mund të aplikoni?

Për të marr pjesë në këtë konkurs duhet të plotësoni të dhënat tuaja duke klikuar këtu. Personat, që do të përzgjidhen do të kontaktohen me e-mail/ telefon për të mbajtur pitching përpara një jurie, e cila përbëhet nga sipërmarrës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0