Prada do të dizajnojë kostumin e ri të Nasa-s - Business Magazine Albania

Prada do të dizajnojë kostumin e ri të Nasa-s

Prada do të dizajnojë kostumin e ri të Nasa-s

Astronautët e NASA-s do të fluturojnë me stil, me stilistin luksoz të modës Prada që ndihmon në dizenjimin e kostumeve hapësinore për misionin në Hënë 2025.

Shtëpia italiane e modës do të punojë për të dizajnuar kostumet së bashku me një kompani tjetër private, Axiom Space.  Në një deklaratë për shtyp, Axiom tha se Prada do të sjellë ekspertizë me materialet dhe prodhimin në projekt.

Një astronaut i tha BBC-së se mendonte se Prada ishte në gjendje të përballonte sfidën për shkak të përvojës së tyre të projektimit.

Lexo edhe:Satelitët e Amazon Project Kuiper do të nisen në hapësirë më 6 tetor

Kjo përvojë është ndërtuar jo vetëm në pasarelat e Milanos, por edhe përmes përfshirjes së Prada-s në garën e lundrimit të Kupës së Amerikës.

“Prada ka përvojë të konsiderueshme me lloje të ndryshme të pëlhurave të përbëra dhe mund të jetë në gjendje të japë disa kontribute reale teknike në shtresat e jashtme të kostumit të ri hapësinor,” sipas profesorit Jeffrey Hoffman, i cili fluturoi pesë misione të NASA-s dhe ka kryer katër shëtitje në hapësirë.

Por, ai tha se njerëzit nuk duhet të presin të shohin astronautët me “kostume hapësinore paisley ose ndonjë model të zbukuruar si ky. Ruajtja e një mjedisi të mirë termik është me të vërtetë gjëja kritike”.

“Një kostum hapësinor është me të vërtetë si një anije kozmike në miniaturë. Duhet të sigurojë presion, oksigjen, të mbajë në një temperaturë të arsyeshme,” shtoi ai.Në fillim të këtij viti, Axiom zbuloi një kostum hapësinor, i cili tha se do të vishte në misionin e ardhshëm Artemis 3.Kostumi peshonte 55 kg dhe thuhej se ishte më i përshtatshëm për udhëtaret femra.Në një njoftim për shtyp, Artemis dhe Prada thanë se do të përdorin “teknologji dhe dizajn inovativ” për të lejuar “eksplorim më të madh të sipërfaqes hënore se kurrë më parë”.

Misioni Artemis 3, me dizajnet e Prada, do të ndjekë Artemis 2, i cili do të përfshijë fluturimin e një kapsule rreth Hënës në fund të vitit të ardhshëm ose në fillim të 2025.

Artemis 2 do të ketë gruan e parë dhe astronautin e parë me ngjyrë të caktuar ndonjëherë në një mision hënor – respektivisht Christina Kock dhe Victor Glover.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0