Plani për krijimin e “Metaverse” ekzistonte që në 2018-ën: “Nuk duhet të ikë mundësia” - Business Magazine Albania

Plani për krijimin e “Metaverse” ekzistonte që në 2018-ën: “Nuk duhet të ikë mundësia”

~2 minuta lexim

Në qershor të 2018-ës, ekzekutivi i Oculus, Jason Rubin i dërgoi një email anëtarit të bordit të Facebook, Marc Andreessen, me temën “The Metaverse”.

“Ne besojmë se mënyra e duhur për të kapërcyer indiferencën e konsumatorëve ndaj Realitetit Virtual (VR) është të japësh atë që ata presin dhe duan nga mediumi: METAVERSE”, thuhet në zbulimin e parë të një dokumenti 50 faqesh, që përshkruan një strategji për ndërtimin e një bote virtuale.

Dokumenti trevjeçar, i siguruar nga CNBC, hodhi themelet për ambiciet futuriste të “META”, kompanisë që deri tani quhej Facebook.  Demoja një orëshe e CEO-s Mark Zuckerberg, e cila kulmoi me shpalljen e emrit të ri të kompanisë, ishte projektuar për të portretizuar një botë shumë të ndryshme nga ajo që jetojmë aktualisht, në një kohë kur Facebook përballet me një breshëri të pandërprerë titujsh negativë lidhur me natyrën problematike të produkteve të saj të mediave sociale.

Zuckerberg u tha shikuesve se kompania e sheh metaversin, i cili do të duhen pesë deri në 10 vjet për t’u përhapur, si kufiri tjetër në teknologji – vendi ku njerëzit do të jetojnë, punojnë dhe luajnë.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karriera jote është një ndërtim, jo një garë.”
— Seth Godin
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0