Plani për krijimin e “Metaverse” ekzistonte që në 2018-ën: “Nuk duhet të ikë mundësia” - Business Magazine Albania

Plani për krijimin e “Metaverse” ekzistonte që në 2018-ën: “Nuk duhet të ikë mundësia”

Në qershor të 2018-ës, ekzekutivi i Oculus, Jason Rubin i dërgoi një email anëtarit të bordit të Facebook, Marc Andreessen, me temën “The Metaverse”.

“Ne besojmë se mënyra e duhur për të kapërcyer indiferencën e konsumatorëve ndaj Realitetit Virtual (VR) është të japësh atë që ata presin dhe duan nga mediumi: METAVERSE”, thuhet në zbulimin e parë të një dokumenti 50 faqesh, që përshkruan një strategji për ndërtimin e një bote virtuale.

Dokumenti trevjeçar, i siguruar nga CNBC, hodhi themelet për ambiciet futuriste të “META”, kompanisë që deri tani quhej Facebook.  Demoja një orëshe e CEO-s Mark Zuckerberg, e cila kulmoi me shpalljen e emrit të ri të kompanisë, ishte projektuar për të portretizuar një botë shumë të ndryshme nga ajo që jetojmë aktualisht, në një kohë kur Facebook përballet me një breshëri të pandërprerë titujsh negativë lidhur me natyrën problematike të produkteve të saj të mediave sociale.

Zuckerberg u tha shikuesve se kompania e sheh metaversin, i cili do të duhen pesë deri në 10 vjet për t’u përhapur, si kufiri tjetër në teknologji – vendi ku njerëzit do të jetojnë, punojnë dhe luajnë.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0