Plani i Biden për të rregulluar internetin e Amerikës - Business Magazine Albania

Plani i Biden për të rregulluar internetin e Amerikës

Shira Ovide– Biden, interneti ynë qelbet. Dhe është koha të provojmë një qasje tjetër për ta rregulluar. Miliona amerikanë nuk kanë shërbim modern të internetit. Është një simptomë e mosfunksionimit të internetit që ne as nuk e dimë sa do vazhdojë. Numri jo i besueshëm i abonentëve nga ofruesit e internetit është 14.5 milion. Apo ndoshta janë 157 milion njerëz. Edhe për njerëzit që kanë qasje të besueshme, amerikanët zakonisht paguajnë më shumë për shërbimin më të keq të internetit sesa homologët tanë në shumicën e vendeve të tjera të pasura.

Plani i ri i infrastrukturës së Shtëpisë së Bardhë përfshin një propozim për të shpenzuar 100 miliardë dollarë për të zgjeruar akesin në internet në çdo shtëpi. Premisa e saj qendrore është e fuqishme: Për të arritur internetin që meritojmë të gjithë, qeveria federale duhet të përfshihet më shumë – por jo edhe aq shumë.

Plani i administratës së Biden nuk ka detaje, dhe një projekt-ligj i madh shpenzimesh do të jetë i vështirë për t’u miratuar . Por më lejoni të shpjegoj pse plani i Shtëpisë së Bardhë mund të jetë tronditja që na nevojitet.

Së pari, si funksionon aktualisht:

Ne aktualisht kemi aspektet më të këqija të kapitalizmit të tregut të lirë. Një sistem që premton rregullim të thjeshtë, në të vërtetë ka shumë rregulla – shpesh të inkurajuara nga kompanitë që mbrojnë interesat e tyre – por rregulloret shpesh janë të gabuara ose nuk zbatohen plotësisht.

Qeveria aktualisht u jep shumë para dhe autoritet kompanive të internetit. Rezultati është që amerikanët po mbledhin mbi miliarda dollarë çdo vit për të ndihmuar në ndërtimin e rrjeteve të internetit në vende si qytetet rurale dhe për të subvencionuar koston e shërbimit për shkollat, bibliotekat dhe familjet.

Por fondet shpesh ndihmojnë në mirëmbajtjen e rrjetit të internetit të epokës AOL. Dhe paratë shpenzohen për zgjidhje afatshkurtra. Shkollat, për shembull, marrin ndihmë duke paguar ofruesit e internetit për pikat e Wi-Fi kur do të ishte më mirë të kishin rrjet të shpejtë interneti.

Çfarë përmban plani i internetit të Shtëpisë së Bardhë:

Administrata këtë javë përcaktoi qëllime të nivelit të lartë: Rrjeti i internetit me cilësi të lartë duhet të arrijë çdo shtëpi amerikane dhe sa më shpejt të jetë e mundur. Paratë e taksapaguesve nuk duhet të ndihmojnë në financimin e teknologjisë së vjetërsuar të internetit. Dhe ne duhet të paguajmë më pak për shërbimin e internetit.

Siç më tha de Wit, roli për qeverinë duhet të jetë që të përfshijë të gjithë në sistemin e internetit, me një mision: Ndërtoni linja interneti të shpejtë, të shekullit 21 për të arritur te të gjithë, dhe sigurohuni që publiku dhe jo kompanitë e internetit të jenë fjala e parë dhe e fundit në sistemin tonë të internetit.

Administrata e Biden-it përcaktoi parimet, por ajo propozon të lërë vend për komunitetet, shtetet dhe kompanitë për të dalë me teknologji dhe politika të përshtatura të internetit të ndërtuara për nevojat e tyre.

Kolegia ime Cecilia Kang shkroi këtë javë rreth aktivistëve të komunitetit në Maryland të cilët manipuluan jurinë një sistem antenash dhe ruterash për të marrë shërbimin e internetit për familjet me të ardhura të ulëta. Shtëpia e Bardhë dëshiron të mbështesë më shumë ofrues të internetit të bazuar në komunitet.

Mbështetja e Shtëpisë së Bardhë për ofruesit alternative të internetit është një mesazh që kompanitë e mëdha të internetit si Comcast dhe AT&T mund të jenë pjesë e zgjidhjes, por ato nuk janë përgjigjja e vetme. Nuk është për t’u habitur që kompanitë e mëdha të internetit nuk po e përqafojnë planin e Biden.

Një grup tregtar që përfaqëson Comcast dhe të tjerët thanë se rrjeti i internetit në Amerikë ishte në gjendje të mirë dhe se qeveria nuk duhet të mikromenaxhojë rrjetet e internetit ose të vendosë përparësi në rrjetet në pronësi të qeverisë.

Sfidat dhe mundësitë përpara:

Unë nuk dua të minimizoj vështirësitë në rregullimin e sistemit të internetit të Amerikës. Do të jetë e vështirë të ndërtohen rrjete interneti që arrijnë të gjithë amerikanët, veçanërisht në zonat jo shumë të populluara. Nuk është e qartë se si Shtëpia e Bardhë planifikon ta bëjë shërbimin të përballueshëm për të gjithë.

Nëse plani i Shtëpisë së Bardhë funksionon, sistemi ynë i internetit mund të jetë më pak i kushtueshëm dhe më efektiv për të gjithë ne.

NYTIMES

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0