Piramida e markave luksoze në të gjithë botën - Business Magazine Albania

Piramida e markave luksoze në të gjithë botën


Markat e famshme jane mënyra më e mirë për të treguar mirëqenien dhe ka shumë milionerë nëpër botë që duan shumë të mburren.

“Markat që shiten janë më të rëndësishme se sa paratë e fituara,” shkruan drejtori menaxhues i HSBC Erwan Rambourg në librin e tij të fundit, “The Bling Dynasty: Why the Reign of Chinese Luxury Shoppers Has Only Just Begun.”

Rambourg krijoi një piramidë për të treguar renditjen e markave më të mëdha duke filluar nga Starbucks e deri te diamantët luksoz të Graf.

Kjo është renditja:

piramida-e-markave-luksoze-ne-te-gjithe-boten-businessmag

Markat apo produktet luksoze të çdo lloji përfitojnë nga rritja e mirëqenies në të gjthë botën.

Tashmë, markat që janë bërë shumë të arritshme janë më pak tërheqëse për blerësit super të pasur.

Louis Vuitton konsiderohet një markë për shtresën e mesme për shumë Kinez të pasur.

“Louis Vuitton është bërë shumë i zakonshëm,” ka thënë një grua miliardere gjatë bisedës me drejtorin menaxhues të Grupit Kërkimor të Tregut Shaun Rein në vitin 2011. “Të gjithë mund ta kenë një Louis Vuitton. Ai shihet në çdo restorant të Pekinit. Unë tani preferoj Chanel apo Bottega Venta. Ato janë më luksoze.”

Gucci gjithashtu po vuan nga disa probleme me reputacionin, ndërkohë që disa emra të famshëm Europian por edhe ata më pak të njohur si Bottega Veneta po korrin sukses të vazhdueshëm.

Konsumatorët e shtresës së lartë janë “të uritur” për marka luksoze të panjohura nga shumica.

“Unë blej nga Maison Ullens në Paris – një brend Francez që prodhohet në Itali,” ka thënë Sara Jane Ho, themeluesja e shkollës Kineze së etikës për elitën Instituti Sarita. “Kur kthehem në Kinë të gjithë studentët më pyesin për firmën e rrobave që mbaj veshur. Shumë thjesht shkolla ime u bë klient i rregullt i Maison Ullens, kjo sepse ata i pëlqejnë produktet e tyre,”

Natyrisht që artikujt më të famshëm mbeten destinacioni kryesor i luksit.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0