PHILIP MORRIS PREZANTON OBJEKTIVAT E KOMPANISË PËR TË ARDHMEN E AFËRT

PHILIP MORRIS

Philip Morris International (PMI) dëshiron që produktet pa tym të përbëjnë më shumë se gjysmën e të ardhurave të saj deri në 2025, nga niveli i synuar i mëparshëm prej 38-42 përqind. Qëllimi i ri u njoftua gjatë ditës së investitorëve të PMI 2021 në 10 shkurt, një takim virtual, gjatë të cilit drejtuesit prezantuan strategjitë e biznesit dhe perspektivën e rritjes së PMI.

Me kornizat e duhura rregullatore, dialogun dhe mbështetjen nga shoqëria civile, kompania tha se shitjet e cigareve mund të përfundojnë brenda 10 deri në 15 vite në shumë vende.

“Në vetëm pesë vjet, ne kemi transformuar plotësisht kompaninë tonë, duke shndërruar IQOS në një prej 5 markave globale të nikotinës, me gati 7 miliardë dollarë të ardhura neto dhe mbi 17 milion përdorues në 64 tregje, duke ruajtur pozicion udhëheqës në kategorinë ndërkombëtare të cigareve , “tha André Calantzopoulos, Drejtor Ekzekutiv I PMI.

PMI planifikon të prezantojë IQOS ILUMA, gjenerata e ardhshme e IQOS, pajisje me ngrohje të brendshme bazuar në teknologjinë e induksionit Smartcore, në gjysmën e dytë të vitit 2021. Përveç kësaj, pret që të komercializojë IQOS në 100 tregjeve deri në fund të vitit 2025, nga 64 tregje që ishin në fund të vitit 2020.

“Tani po nisim fazën e re të rritjes, duke kaluar në një biznes më të mirë, më të qëndrueshëm duke nxitur zhvillimin e kategorisë pa tym dhe duke përdorur modelin tonë kryesor tregtar, i cili e vendos konsumatorin në thelb, për t’i mundësuar më shumë duhanpirësve të rritur të përdorin produktet pa tym. Portofoli ynë i produkteve novatore mbështet këtë fazë të re. Ne jemi shumë të gëzuar për të njoftuar prezantimin e planifikuar në gjysmën e dytë të këtij viti të IQOS ILUMA – gjenerata e ardhshme e produktit IQOS që përmban një teknologji të re të induksionit të ngrohjes së brendshme. ”

Gjithashtu në ditën e investitorëve, PMI njoftoi synimin e saj për të paktën 1 miliard dollarë në të ardhura neto nga produktet “përtej nikotinës” në 2025.

Lexo: Çfarë bëjnë njerëzit “super produktivë” ndryshe nga të tjerët?

“Siç është përshkruar sot, ne jemi të pozicionuar mirë për të dhënë një rritje të shkëlqyeshme të nivelit të lartë dhe të poshtëm, si dhe kthime të forta të aksionarëve. Tani synojmë të jemi një kompani me shumicë e produkteve pa tym deri në vitin 2025, një moment historik i rëndësishëm drejt ambicies tonë për të ofruar një të ardhme pa tym, në të mirë të të rriturve që përndryshe do të vazhdonin të pinin cigare, shoqërisë, kompanisë dhe aksionarëve tanë “, tha Kalantzopulos.

Kompania ndau objektivat e saj nga 2021 në 2023, duke përfshirë të ardhurat neto dhe rritjen e rregulluar të fitimeve për aksion (EPS) të rritjes vjetore organike prej më shumë se 5 përqind dhe 9 përqind, përkatësisht, dhe 2023 vëllimi i ngarkesës së njësisë së duhanit prej 140 në 160 miliardë njësi.

Emmanuel Babeu Drejtuesi Financiar në PMI tha se biznesi pati një performancë të fuqishme në vitin 2020, përkundër sfidave të pandemisë globale. “Më mbresëlënëse ishte rritja e vazhdueshme e IQOS, e cila përbënte mbi 10% të vëllimeve tona dhe pothuajse një të katërtën e të ardhurave neto për vitin. Konsumi ditor i njësive të duhanit me ngrohje nga përdoruesit e IQOS pati ndikim shumë të ulët nga kufizimet shoqërore, dhe përkundër kufizimeve të konsiderueshme, ne ishim në gjendje të mundësonim kalimin e përdoruesve të rinj, që kanë arritur një total prej 17.6 milion përdorues, nga të cilat 12.7 milion kanë kaluar në IQOS dhe kanë ndaluar pirjen e cigareve”.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale