PHILIP MORRIS PREZANTON OBJEKTIVAT E KOMPANISË PËR TË ARDHMEN E AFËRT - Business Magazine Albania

PHILIP MORRIS PREZANTON OBJEKTIVAT E KOMPANISË PËR TË ARDHMEN E AFËRT

PHILIP MORRIS

Philip Morris International (PMI) dëshiron që produktet pa tym të përbëjnë më shumë se gjysmën e të ardhurave të saj deri në 2025, nga niveli i synuar i mëparshëm prej 38-42 përqind. Qëllimi i ri u njoftua gjatë ditës së investitorëve të PMI 2021 në 10 shkurt, një takim virtual, gjatë të cilit drejtuesit prezantuan strategjitë e biznesit dhe perspektivën e rritjes së PMI.

Me kornizat e duhura rregullatore, dialogun dhe mbështetjen nga shoqëria civile, kompania tha se shitjet e cigareve mund të përfundojnë brenda 10 deri në 15 vite në shumë vende.

“Në vetëm pesë vjet, ne kemi transformuar plotësisht kompaninë tonë, duke shndërruar IQOS në një prej 5 markave globale të nikotinës, me gati 7 miliardë dollarë të ardhura neto dhe mbi 17 milion përdorues në 64 tregje, duke ruajtur pozicion udhëheqës në kategorinë ndërkombëtare të cigareve , “tha André Calantzopoulos, Drejtor Ekzekutiv I PMI.

PMI planifikon të prezantojë IQOS ILUMA, gjenerata e ardhshme e IQOS, pajisje me ngrohje të brendshme bazuar në teknologjinë e induksionit Smartcore, në gjysmën e dytë të vitit 2021. Përveç kësaj, pret që të komercializojë IQOS në 100 tregjeve deri në fund të vitit 2025, nga 64 tregje që ishin në fund të vitit 2020.

“Tani po nisim fazën e re të rritjes, duke kaluar në një biznes më të mirë, më të qëndrueshëm duke nxitur zhvillimin e kategorisë pa tym dhe duke përdorur modelin tonë kryesor tregtar, i cili e vendos konsumatorin në thelb, për t’i mundësuar më shumë duhanpirësve të rritur të përdorin produktet pa tym. Portofoli ynë i produkteve novatore mbështet këtë fazë të re. Ne jemi shumë të gëzuar për të njoftuar prezantimin e planifikuar në gjysmën e dytë të këtij viti të IQOS ILUMA – gjenerata e ardhshme e produktit IQOS që përmban një teknologji të re të induksionit të ngrohjes së brendshme. ”

Gjithashtu në ditën e investitorëve, PMI njoftoi synimin e saj për të paktën 1 miliard dollarë në të ardhura neto nga produktet “përtej nikotinës” në 2025.

Lexo: Çfarë bëjnë njerëzit “super produktivë” ndryshe nga të tjerët?

“Siç është përshkruar sot, ne jemi të pozicionuar mirë për të dhënë një rritje të shkëlqyeshme të nivelit të lartë dhe të poshtëm, si dhe kthime të forta të aksionarëve. Tani synojmë të jemi një kompani me shumicë e produkteve pa tym deri në vitin 2025, një moment historik i rëndësishëm drejt ambicies tonë për të ofruar një të ardhme pa tym, në të mirë të të rriturve që përndryshe do të vazhdonin të pinin cigare, shoqërisë, kompanisë dhe aksionarëve tanë “, tha Kalantzopulos.

Kompania ndau objektivat e saj nga 2021 në 2023, duke përfshirë të ardhurat neto dhe rritjen e rregulluar të fitimeve për aksion (EPS) të rritjes vjetore organike prej më shumë se 5 përqind dhe 9 përqind, përkatësisht, dhe 2023 vëllimi i ngarkesës së njësisë së duhanit prej 140 në 160 miliardë njësi.

Emmanuel Babeu Drejtuesi Financiar në PMI tha se biznesi pati një performancë të fuqishme në vitin 2020, përkundër sfidave të pandemisë globale. “Më mbresëlënëse ishte rritja e vazhdueshme e IQOS, e cila përbënte mbi 10% të vëllimeve tona dhe pothuajse një të katërtën e të ardhurave neto për vitin. Konsumi ditor i njësive të duhanit me ngrohje nga përdoruesit e IQOS pati ndikim shumë të ulët nga kufizimet shoqërore, dhe përkundër kufizimeve të konsiderueshme, ne ishim në gjendje të mundësonim kalimin e përdoruesve të rinj, që kanë arritur një total prej 17.6 milion përdorues, nga të cilat 12.7 milion kanë kaluar në IQOS dhe kanë ndaluar pirjen e cigareve”.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0