Përse marketojmë ndryshe te "të huajt"? - Business Magazine Albania

Përse marketojmë ndryshe te “të huajt”?

Sheila Rexho, kontributore

Dy dekada më parë, sigurisht na bënte shumë përshtypje çdo produkt apo shërbim i cili “na vinte nga jashtë” dhe përpos kuriozitetit që rrjedhimisht ishte pasojë e izolimit totalitar, nuk jam shumë e sigurtë nëse ne shqiptarët, në periudhën pas viteve ‘90 do të mund të etikoheshim si konsumatorët me një tendencë “ksenocentriste”?!

Dy dekada më pas, sërish kam dyshimet e mia se ende mund të kemi nuanca të tilla në sjelljen konsumatore, ndonëse besoj se si popull jemi të prirur edhe drejt kosmopolitanizmit.

Të huajt i marketojmë ndryshe.

Më pëlqen që edhe në vendin tonë të vogël, ekziston një komunitet multi-kulturor, i cili na jep mundësinë e të përfituarit nga të gjitha avantazhet që sjell për shoqërinë, ndaj për të evituar çdo keqkuptim të mundshëm dua të theksoj, se i referohem vetëm mënyrës dhe strategjisë së marketingut në lidhje me fenomenin në fjalë.

Më ka ndodhur kaq shpesh të shoh se si promovohen të huajt, qofshin ata në fushën e mjekësisë, apo estetikës, sipërmarrjes, kulinarisë etj. Ka shumë nota superlative për një Expat në një profesion të caktuar, shumë më shumë nëse do më duhet t’i krahasoja me të njëjtin shërbim të ofruar nga një shqiptar në po të njëtin profesion.

Lexo: Si të projektosh besim si një sipërmarrës?

Cilët mund të jenë faktorët që ndikojnë në këtë qasje?

Skepticizmi që na karakterizon, se ende sot në 2021 ndoshta ne nuk besojmë se mund të na ofrohen produkte lokale me po të njëjtën cilësi, apo shërbime të ndryshme që mund t’i marrim nga bashkë-kombasit tanë?!

Pse rendim pas të huajve?

Në terma psikologjike, ksenocentrizmi konsiderohet një formë e sjelljes devijante dhe ky aspekt psiko-social normalisht do ketë edhe efektin e tij në aspektin e komunikimit, marketingut dhe shitjes. Shembujt që më bënë të reflekoj në lidhje me këtë fenomen, janë spitalet private, të cilat promovojnë shërbimet mjekësore duke sjellë në vëmendje kombësinë e mjekut, pa vendosur as një bio, apo pa përmendur identitetin apo kurikulumin e tij personal, i cili vlen jashtëzakonisht shumë më shumë se kombësia.

Ndoshta kjo është një strategji për ta bërë më tërheqës postimin, për të bërë kurioze audiencën, por në gjykimin tim personal vë re nuanca ksenocentrizmi, sidomos në kohë të tilla, ku pavarësisht skandaleve, mangësive në shërbimin shëndetësor, Shqipëria jonë e vogël po ndërton rrugën e saj drejt turizmit mjekësor. 

Duke qenë se jetojmë në kohërat ku marketingu nuk është më vetëm traditional, tashmë mundësitë për t’u orientuar si konsumatorë janë me dhjetëra. Pra, le të marrim kohën për të reflektuar se nuk kemi pse paguajmë më shumë për të njejtin shërbim, se kjo lloj qasje karshi të huajve me kalimin e viteve do thellohet dhe do ndikojë thellësisht në kulturën tonë, të cilën apriori do ta trashëgojmë.

Më pelqeu shumë nisma “Bli shqip”. Sikur të kisha fuqinë do të doja të propagandoja “Zgjidh shqip”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0