Përse indianët nuk blejnë iPhone? - Business Magazine Albania

Përse indianët nuk blejnë iPhone?


India është tregu më i madh ku iPhone nga Apple nuk ka mundur të depërtoj plotësisht. Në tremujorin e parë, Apple shiti vetëm 3% të smartphone-ëve në vend.

Gjithsesi ky është një treg i madh dhe investitorët mendojnë se Apple mund ta shndërroj Indinë në një komb të përdoruesve të iPhone, të paktën për shtresën e mesme të lartë dhe atë të lartë shtu siç bëri në Kinë 10 vitet e fundit. Por, ka shumë arsye përse Apple nuk ka mundur të “pushtojë” Indinë.

Një nga sfidat më të mëdha është se një iPhone është shumë i kushtueshëm në krahasim me gjërat e tjera të domosdoshme. Në vend që të blejë një iPhone, sipas analistëve, një indian mund të paguajë qeranë e shtëpisë ose të blejë 5 bileta udhëtimi jashtë vendit.

perse-indianet-nuk-blejne-iphone-businessmag

Shpenzimet relative të një iPhone kanë bërë që shumë indianë të zgjedhin iPhone 5S, i cili u lançua së pari në vitin 2013 në Shtetet e Bashkuara.

Apple ka filluar të prodhojë modele të iPhone SE me kosto të ulët në një fabrikë në Bangalore, Indi, i cili redukton sasinë e taksave që kontribojnë në çmimin total të celularit. Apple gjithashtu po punëson në këtë nënkontinet “menaxherët e pajtueshmërisë” për të negociuar me bankat, në mënyrë që kreditë për konsumatorët e Apple të bëhen më të përballueshme.

Një profesor 34 vjeçar në Indi, pasi bleu një iPhone 5S tha: “Është një ndjesi e bukur të kesh një celular Apple.”

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0