Për herë të parë pas 8 vitesh çmimet e domaineve .COM mund të rriten

Për herë të parë pas 8 vitesh çmimet e domaineve .COM mund të rriten



Çmimet e domaineve .COM mund të rriten për herë të parë në 8 vite bëri të ditur ICANN. Çmimi i domaineve është ngrirë në 7.85 dollarë që prej 2012. Konsumatorët jo medoemos e shohin atë çmim sepse mund të tarifohen më tepër nga regjistruesi, ky është çmimi që regjistruesit kanë paguar për domainin.

Nën marrëveshjen e re çmimi mund të rritet deri në 13.50 dollarë në 10 vitet e ardhshme. Por, rritja e çmimeve nuk vjen nga ICANN, por nga një marrëveshje që Departamenti Amerikan i Tregtisë ka me Verisign, kompania e cila mbikëqyr domainet .COM.

Lexo: Çfarë duhet të dini rreth emrave të domain-eve?

Në një postim në blog CEO i ICANN tha se organizata nuk mund të rregullojë çmimin dhe e gjitha varet nga Departamenti Amerikan i Drejtësisë dhe Tregtisë për rregullimin e çmimit.

Verisign arriti një marrëveshje me qeverinë amerikane për të rritur çmimet në 2018-ën. Qeveria amerikane justifikohet për rritjen e çmimeve duke thënë se domainet e nivelit të lartë si .pizza apo camera dhe përdorimi i medias sociale e kanë bërë tregun e domaineve më dinamik.

Regjistruesi i domaineve NameCheap është duke bërë një tentativë të fundit për të parandaluar ndryshimet. Të Hënën u dërgoi klientëve një e-mail me titull “Help Us Avoid .COM Price Increases” duke inkurajuar lexuesit të kundërshtojnë rritjen e çmimeve.

Burimi: PCWorld.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0