PepsiCo blen SodaStream për 3.2 mld  USD - Business Magazine Albania

PepsiCo blen SodaStream për 3.2 mld  USD


PepsiCo ka përfunduar blerjen e SodaStream International Ltd., Ajo ka blerë të gjitha aksionet e kompanisë së pijeve të gazuara (me 144 dollarë për aksion), në një vlerësim të kompanisë prej 3.2 miliardë dollarësh.

CEO i PepsiCo, Ramon Laguarta citohet nga “Globes”: “Nuk mund të isha më krenar apo më i ngazëllyer për të mirëpritur SodaStream për familjen PepsiCo. Së bashku me SodaStream, unë jam i bindur se ne mund të përshpejtojmë progresin në qëllimin tonë të përbashkët për frenimin e mbetjeve plastike dhe ndërtimin e një të ardhme më të qëndrueshme”.

CEO i SodaStream, Daniel Birnbaum, tha: “Ne jemi të emocionua të bëhemi pjesë e PepsiCo dhe të bashkohemi me ekipin e tij të larmishëm dhe të talentuar. SodaStream u themelua për të sjellë mundësi të shëndetshme, të leverdisshme dhe miqësore ndaj konsumatorëve në mbarë botën – dhe PepsiCo do të na ndihmojë të shpërndajmë dhe zgjerojmë në këtë mision”.

Izraelisot.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0