Pak Shqipëri në zemër të New York-ut, restoranti “Duomo 51” me tre ortakë shqiptarë - Business Magazine Albania

Pak Shqipëri në zemër të New York-ut, restoranti “Duomo 51” me tre ortakë shqiptarë

Kur bashkohet pasioni, vullneti dhe vlerat më të mira shqiptare mund të realizohen endrrat kudo dhe nga kushdo. Rezultat i një suksesi të tillë është edhe restoranti “Duomo 51” me tre ortakë shqiptarë në New York. Zamir GashiMariglen Dine dhe Alban Jakupaj prej një viti kanë një destinacion për ti ofruar klientëve që duan kuzhinën italiane dhe jo vetëm, nën kujdesin dhe përsosmërinë e chef Vilfrid Hodoj. Probizz.al intervistoi njërin prej ortakëve, Mariglen Dine, i cili përveç se rrëfen përvojën unike të shërbimit gastronomik në “Duomo 51”, gjithashtu zbulon që projekti i tyre i radhës është hapja e një hoteli dhe restoranti në Shqipëri.

Kur nisi të projektohej Duomo 51 dhe pse zgjodhët një emër në italisht kur ndodhet në NEW YORK dhe me tre ortakë shqiptarë?

Jo me larg se 1 vit nisi Projekti i quajtur “Duomo 51” është një kombinim i dy elementëve të ndryshëm në emër. “Duomo” është një term i përdorur tradicionalisht në Itali për të përshkruar katedralet e mëdha në qytetet e ndryshme të Italisë dhe duke qenë se kuzhina është italiane dhe duke qenë se në New York restoranti ka pamje nga katedralja e St Patric u vendos Duomo .

“51” është një numër i përdorur për të përmendur rrugen e saktë në New York, rruga 51.

Sa e vështirë ishte që restoranti të pozicionohej si një ndër më të mirët në New York?

Në New York është një sfidë e madhe pasi është një qytet i madh me konkurencë të lartë në industrinë e ushqimit. Por në qofte se përkushtohesh mund të arrish aty ku duhet. Gjithashtu është e nevojshme një kombinim i vlerave të mira të gastronomisë, shërbimit të shkëlqyeshëm, menaxhimit të mirë të biznesit dhe një strategjie të ndërthurur të marketingut.

Së fundmi është përzgjedhur edhe nga revista prestigjoze Forbes?  Çfarë mendoni se është vleresuar më shumë  në restorant, kulinaria, risitë, shërbimi etc ?

Mikëpritja që ne shqiptarëve na karakterizon është një ndër faktorët më kryesorë. Por gjithashtu dhe kulinaria një eksperiencë e jashtëzakonshme me krijimtarinë në gatim dhe prezantimin që chef ynë Vilfrid Hodoj di të bëjë më së miri. Shërbimi shumë i  rëndësishëm, ambienti dhe dizajni. Një kombinim i të gjitha këtyre elementeve është ai që krijon një përvojë të jashtëzakonshme në një restorant të vlerësuar nga Forbes dhe revista të tjera të ngjashme.

Me tre shqiptarë që drejtojnë biznesin, çfarë ka shqiptare në biznesin tuaj?

Shqiptare në “Duomo51” ka mikpritjen dhe stafin që ne jemi shumë krenar që i kemi.

Sa e ka ndihmuar vendndodhja e tij (gradaçieli 25 West në 51 St. mes rrugës 5 Ave & 6 Ave) restorantin që të frekuentohej kaq shumë?

Vendndodhja e DUOMO51 është një faktor i rëndësishëm, një vendndodhje shumë e mirë në qendrën e Manhattanit në New York City, një zonë me shumë aktivitete dhe turistë.

Duke qenë se jemi ngjitur me Rockefeller, Radio City, dhe St. Patric Cathedral që ndodhen në Qendrën e Manhattanit, një ndër destinacionet më të vizituara në botë. Kjo vendndodhje krijon lehtësi për turistët që vizitojnë qytetin dhe janë të gatshëm të shpenzojnë për një darkë të veçantë.  Përveç turistëve, një restorant me këtë vendndodhje ka potencialin të tërheqë klientët vendas dhe punonjësit e bizneseve në zonën rreth tij për drekën ose darkën.

Në zonën e Duomo51, mund të ketë shumë alternativa të tjera, por edhe konkurrencë të lartë. Kjo bën që çdo restorant të mbajë një standard të lartë për të tërhequr dhe ruajtur klientët.

Megjithatë, është gjithashtu thelbësore që cilësia e ushqimit, shërbimit dhe përvoja e klientëve të mbeten të larta për të siguruar suksesin afatgjatë.

A keni në plan një zgjerim të  DUOMO 51 në qytete të tjera amerikane?

Objektivi i radhës është hapja e një hoteli dhe restoranti në Shqipëri për të ofruar një përvojë unike të akomodimit dhe shërbimit gastronomik në vendin me të mrekullueshëm te shtrenjtën tonë, Shqipëri.

Kemi synimin të krijojmë një destinacion tërheqës për turistët vendas dhe të huaj, duke përdorur bukuritë natyrore të Shqipërisë dhe duke prezantuar kulturën, kuzhinën dhe traditat e vendit në mënyrë autentike. Dëshirojmë që këta klientë të ndjehen të përkujdesur dhe tërhequr nga shërbimi i shkëlqyer, kujdesi ndaj detajeve dhe një atmosferë miqësore dhe relaksuese. Përmes këtij objektivi, synojmë të kontribuojmë në zhvillimin e turizmit në Shqipëri dhe të ndihmojmë në promovimin e bukurive dhe potencialeve të këtij vendi unik.

Mariglen Dine | Manager

Duomo51 Restaurant Rooftop New York Midtown – 5thAvenue

25 W. 51st Street 7floor, New York, NY 10019

Direct: 1 (917) 572 1368

[email protected]

https://duomo51.com/

Probizz

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0