OnePlus vjen me një ekran 6-inch dhe face unlock në modelin e ri 5T


OnePlus ka krijuar një niche goxha të mirë në këto 4 vite të ekzistencës së saj. Kompania nuk ka qenë kurrë shum e preokupuar në zhurmën e teknologjive të reja. Në vend të kësaj, ajo është kujdesur që të ofrojë për konsumatorët një ofertat më të mira në treg. Modeli i ri 5T, shkon edhe me daklaraten e plotë të misionit të kompanisë.

Lexoni: Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit

OnePlus 5T arrin në dyqanet e kompanisë në SHBA dhe Europë në 21 Nëntor. Ai do të jetë i paisur me një ekran 6.01-inch AMOLED dhe aspect ratio 18:9. Përdorimi i një ekrani kaq të madh bëri që lexuesi i gishtit të kalojë në pjesen e pasme të paisjes. Ai është celulari i parë i kompanisë i cili është i paisur me face-detection dhe Portrait Mode. Kjo sepse në një mënyrë apo një tjetër, edhe asaj i duhet të përshtatet me konkurentët.

“Ne jemi shumë konservativë. Ne përpiqemi të bëjmë vetëm gjëra të cilat janë të vlefshme për përdoruesin. Ne synojmë të bëjmë ofertën më të mirë midis të gjithëve. Nuk synojmë të jemi të parët, dhe as ndryshe. Dhe kjo nuk na sjell shumë fjalë nëpër shtyp.”

Me “oferten më të mirë midis të gjithëve” përfshihet edhe çmimi. Versioni 64GB i 5T do të kushtojë $499. Versioni 128GB gjithashtu është i disponueshëm. Vetem $20 më shumë se OnePlus 5, por me raport më të lartë midis asaj që blen dhe çmimit që paguan. Celularë të tillë premium, kushtojnë edhe $1000 ose më shumë. Kompania ndër vite ka mbajtur një nivel stabël të çmimeve, thuajse 50% më pak se Apple.

Burimi: TechCrunch

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale