OBSH: Nuk ka asnjë provë që COVID-19 transmetohet nga ushqimi

OBSH

Organizata Botërore e Shëndetësisë është shprehur se rreziku i përhapjes së koronavirusit përmes ushqimit është shumë i ulët, ndërsa u tha qytetarëve të mos shqetësohen se virusi mund të hyjë në zinxhirin e tyre ushqimor.

“Njerëzit nuk duhet të tremben nga ushqimi, nga paketimi i ushqimeve apo ushqimi që porosisin në shtëpi” tha Mike Ryan, kreu i programit të emergjencave në OBSH gjatë një konference për shtyp.

Lexoni: Kufizimet e reja për turistët/ Italia lejon hyrjen e kushtëzuar për këto shtete

“Nuk ka të dhëna se zinxhiri i ushqimit është i përfshirë në përhapjen e koronavirusit”, shtoi ai.

Më herët, autoritetet kineze shëndetësore ishin në alarm pas zbulimit të koronavirusit gjatë një kontrolli të krahëve të pulës, që importoheshin nga Brazili. Autoritetet thanë se menjëherë kishin diagnostikuar në testime personat që kishin pasur kontakt me produktet e infektuara si dhe të afërmit e tyre. Testimet rezultuan negative, sipas informacionit që ata publikuan.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0