Kompania thotë se ky sektor nuk ishte aq i famshëm dhe merrte vetëm 1.5% të klikimeve në faqet e web-it të mediave. Problematik është fakti që ky sektor kishte tendencën të përhapte lajme të rreme, sidomos gjatë zgjedhjeve presidenciale në vitin 2016.
Kreu i lajmeve të Facebook, Alex Hardiman, shkroi në njoftim se kompania po teston një opsion të ri për lajmet në kohë reale që do të vendosë fuqinë e përzgjedhjeve të lajmeve në duart e organizatave të lajmeve. Më parë, këto vendime merreshin nga moderatorët e Facebook-ut.
Facebook gjithashtu tha se po teston një sektor të ri “Today In,” i cili do të publikojë të gjitha lajmet lokale.
/HuffingtonPost
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.