Noplace, një përzierje e Twitter dhe Myspace për Gen Z, zë vendin e parë në App Store - Business Magazine Albania

Noplace, një përzierje e Twitter dhe Myspace për Gen Z, zë vendin e parë në App Store

Noplace
~5 minuta lexim

Me synimin për të rikthyer “të qenurit social” në “media sociale”, një aplikacion i ri i quajtur noplace është ngjitur në krye të App Store. Projektuar për të tërhequr një turmë më të re, ose këdo që dëshiron të lidhet me miqtë ose rreth interesave të përbashkëta, noplace është si një Myspace e ditëve moderne me profilet e tij shumëngjyrëshe dhe të personalizueshme që i lejojnë njerëzit të ndajnë gjithçka, nga statusi i marrëdhënies, tek ajo që janë. duke dëgjuar ose parë, çfarë po lexojnë apo bëjnë, dhe më shumë.

Duke u mbështetur mirë për potencialin e tij në tregun social shpesh të vështirë të konsumatorit, noplace tashmë ishte bërë viral përpara prezantimit të tij publik për shkak të veçorisë së tij që lejon përdoruesit të shprehen duke përshtatur ngjyrat e profilit të tyre. Megjithëse Gen Z mund të mos jetë rritur me Myspace dhe të gjitha personalizimet e tij kaotike, ka ende një ndjenjë nostalgjie për një përvojë në rrjetet sociale që nuk ka qenë kurrë.

“Unë mendoj se ajo pjesë e pjesës magjike dhe argëtuese të internetit është zhdukur tani. Gjithçka është shumë uniforme”, thotë themeluesja dhe CEO Tiffany Zhon.
Me noplace, ideja është të sigurohet një vend ku njerëzit mund të ndjekin miqtë e tyre si dhe të gjejnë të tjerë që ndajnë interesat e tyre në një vend. “Gjithmonë më ka pëlqyer shoqëria. Por, me mediat sociale nuk jam ndjerë dhe aq sociale. Gjithçka është vetëm media. Ndihet shumë e shkëputur nga jeta reale”, është shprehur ajo.
Noplace

Tanimë është gati t’u ofrojë përdoruesve të rinj të Twitter një alternativë ndaj rrjetit, që tani njihet si X nën Elon Musk, dhe ofron të njëjtën aftësi për të postuar në një burim teksti, por e kombinon atë me veçoritë e gjetjes së miqve dhe opsionet e personalizimit tërheqëse për demografinë e tyre. Aplikacioni  shkarkohet falas në iOS dhe disponohet në modalitetin vetëm për lexim në web.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Puna jote do të mbushë një pjesë të madhe të jetës tënde.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0