Nokia dhe Axiom po vendosin 4G në Hënë - Business Magazine Albania

Nokia dhe Axiom po vendosin 4G në Hënë

Nokia dhe Axiom po vendosin 4G në Hënë

Për ta bërë Artemis më të lirë se Apollo, plani është të përdoret teknologjia e disponueshme në treg ose diçka afër saj. Për këtë arsye, NASA po paguan Nokian për të krijuar një rrjet komunikimi për astronautët që do të shkojnë në Hënë. Axiom, kontraktori i kostumeve hapësinore i NASA-s, njoftoi javën e kaluar se do të përdorë teknologjinë e Nokias si sistemin kryesor të komunikimit për kostumet hapësinore AxEMU që astronautët do të veshin gjatë uljes Artemis III (duke supozuar se ndodh sipas planit). Për të financuar përmirësimin e komunikimit, NASA shtoi 57.5 milionë dollarë në kontratën e Axiom për kostumet, e cila tani vlerësohet në 285.5 milionë dollarë. Thierry Klein, president i Nokia Bell Labs, thotë se rrjeti i tij do të jetë vendosja e parë e teknologjisë 4G/LTE në hapësirë.

Komunikimi midis astronautëve

Kur NASA filloi punën për kostumet e saj të ardhshme për Hënë, plani ishte të mbështetej në radio dhe Wi-Fi për komunikimet. Por kur NASA ia delegoi këtë punë kontraktorëve privatë, ajo dha një kontratë kërkimore për Nokian për të eksploruar “3G PP”—standardet që mbështesin rrjetet mobile tokësore—për Hënën. Mandati i tyre është të merren vetëm me komunikimet në sipërfaqe; kontraktori i Sistemit të Uljes Njerëzore do të ofrojë një lidhje të komunikimit me Tokën. Ndërsa radio ka një bandë të kufizuar dhe Wi-Fi një distancë të kufizuar, një rrjet 4G/LTE mund të ofrojë bandë të lartë për shumë pajisje. Nokia ka dizenjuar një “rrjet në kuti” që do ta testojë në misionin e ardhshëm të Intuitive Machines, një mision pa ekuipazh në Hënë, duke përdorur teknologjinë për të komunikuar me roverin e Lunar Outpost dhe me “hopper”-in e IM. Kjo demonstratë do të informojë dizajnin final të rrjetit që do të shkojë në hapësirë me Artemis III, tha Klein. Aktualisht, nuk ka plane për testime të tjera në hapësirë, për shkak të afateve të ngushta.

Lexo edhe: Event për rrjetëzim: “Digital Nomad Meetup”

Zërat në kokë

Kostumet AxEMU do të përfshijnë tani pajisje mobile të ndërtuara brenda, të cilat astronautët do t’i operojnë përmes një kutie kontrolli në pjesën e përparme të kostumit të tyre. Një sfidë për Axiom është të sigurohet që zërat—të cilët tingëllojnë ndryshe në atmosferën e presionuar të kostumit—të kapen saktë nga mikrofonët në helmetë, tha drejtuesi i projektit të kostumeve në Axiom, Russel Ralston. Nga ana e Nokias, kompania duhet të përforcojë komponentët e saj për të përballuar rrezatimin dhe sfidat termike të njohura të ambientit hapësinor, por gjithashtu të sigurohet që menaxhimi i rrjetit të jetë vërtet autonom dhe të konfigurohet vetë.

“Kjo i jep rrugë një arkitekture të ardhshme të Artemis në sipërfaqe, ku kjo lloj teknologjie mund të aplikohet në shumë asete—rovere, rovere të presionuar, kostume, stacione tokësore,” thotë Ralston. “Synimi është që kjo të bëhet gurthemeli i një arkitekture më të madhe të rrjetit të komunikimit në sipërfaqen e Hënës.”

FC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0