Ziggy mund t’ju kursejë një vend parkimi dhe të rikarikojë makinën tuaj, gjë që do t’i bëjë EV-të më të përshtatshme në hapësira të ndryshme.
Ndërsa çmimet e gazit rriten, makinat elektrike janë gati të marrin përsipër tregun. Por ka një problem: rrjeti i karikimit nuk është gati. Shkoni në Kaliforni ose New Jersey dhe do të gjeni më shumë se 50 automjete elektrike në rrugë për çdo stacion publik karikimi—rreth një të pestën e kapacitetit të nevojshëm.
Duhet të ndërtojmë më shumë karikues! Por ne gjithashtu kemi nevojë për zgjidhje për të vendosur karikuesit aty ku mund të mos përshtaten aq lehtë.
Ziggy është një robot i krijuar për të bërë pikërisht këtë. Në zhvillim nga startup-i EV Safe Charge që nga viti 2019, Ziggy është në thelb një bateri e madhe me rrota që do të futet në makinën tuaj për ta rimbushur. Ziggy do të lundrojë në garazhe dhe vende parkimi në mënyrë autonome, kështu që ju do të jeni në gjendje ta rezervoni atë në një aplikacion dhe ai do të tërhiqet në një vend parkimi ku të pret ndërsa kërkon automjetin tuaj. Pasi të mbërrini, Ziggy do të vijë dhe ju mund të lidhni makinën tuaj.
Lexoni: Musk sqaron të ardhmen e Cybertruck, makina elektrike futuristike
I gjithë ky proces nuk është i përshtatshëm vetëm për një shofer EV në lëvizje; Ziggy shkëput vetë nocionin e një stacioni karikimi nga çdo vend parkimi i veçantë. Me Ziggy, çdo pjesë e parkimit të hapur mund të bëhet një stacion karikimi EV, të paktën, ky është plani. Ziggy do të jetë në gjendje të rimbushet në mënyrë autonome, por sigurisht që një karikues do të duhet të instalohet ende në vendndodhje për të furnizuar Ziggy me karburant. (Kapaciteti i saktë i baterisë së tij është ende duke u finalizuar.)
Krijuar nga studio e dizajnit me qendër në San Francisko, Box Clever, e cila trajtoi dizajnin e jashtëm, markën dhe disa nga UX, është e qartë se roboti po zhvillohet me më shumë synime sesa mund të zbulojë fillimisht forma e tij “frigorifer mbi rrota”. E gjithë pjesa e poshtme – pjesa e zezë e sistemit – është bateria dhe motori i tij, i cili shpërndan peshën e ulët për ta bërë Ziggy të qëndrueshëm, edhe në erë. Të katër rrotat kanë secila motorin e tyre, duke e lejuar robotin të rrotullohet pa bërë kthesa të gjera. Dhe ndërsa Ziggy është i madh (përmasat e tij përfundimtare janë ende duke u modifikuar), ai do të jetë mjaft i vogël për të kaluar në një shteg apo edhe përmes një dere.
Ekrani i Ziggy shërben si një platformë reklamimi, por gjithashtu shkëlqen në mënyrë që drejtuesit të shohin Ziggy dhe të mos e kalojnë atë. Ekrani funksionon si një kioskë informacioni që do t’i tregojë shoferit një hartë të garazhit lokal, së bashku me bizneset aty pranë që mund të dëshirojnë t’i shikojnë ndërsa presin 30 minuta ose më shumë për të mbushur automjetin e tyre. Për të siguruar që askush të mos e mbajë Ziggy për një kohë të gjatë, sistemi do të faturojë në bazë të kohës (ashtu si bëjnë disa Tesla Superchargers).
Ziggy është një ide gjallëruese. E megjithatë e gjithë logjistika e përfshirë në krijimin, lëshimin dhe shpërndarjen e Ziggy është gjithashtu një kujtesë: edhe pse makinat e reja elektrike kanë përfitime mbi ato me gaz, vetë nocioni i një makine është ende në kundërshtim me mjedisin dhe infrastrukturën tonë.
/fc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.