Njerëzit po përdorin Uber në vend të ambulancës

Njerëzit po përdorin Uber në vend të ambulancës


Mund t’ju duket e çuditshme, por një studim i fundit ka zbuluar se në Shtetet e Bashkuara njerëzit nuk po përdorin më ambulancën dhe faji i mbetet kompanisë Uber.

Studimi i publikuar ditën e mërkurë, krahasoi përdorimin e ambulancës në 766 qytete të SHBA, para dhe pas prezantimit të Uber (nga viti 2013 deri në vititn 2015).

Pas shqyrtimit të të gjitha të dhënave, u arrit në përfundimin se futja e Uber në qytete ka reduktuar me 7% volumin e përdorimit të ambulancës.

Kostot e ambulancë nuk janë shumë tërheqëse dhe janë një faktorë nxitës për të zgjedhur transportin alternativ.

Aplikacionet për transportin i japin mundësinë pasagjerëve të zgjedhin spitalin, dhe jo të dërgohen thjesht në spitalin më të afërt. Dhe bazuar në vendodhjen e shoferit kur porosisni makinën, ata që përdorin Uber arrijnë më shpejt në destinacion se sa kur ju duhet të presin për një ambulancë.

“Ne jemi mirënjohës që shërbimi jonë ka ndihmuar shumë njerëz të shkojnë atje ku duhet atëherë kur kanë më shumë nevojë,” thotë një përfaqësues i Uber.

“Është e rëndësishme të theksohet se Uber nuk kërkon të zëvendësoj zbatuesit e ligjit apo profesionistët mjekësorë. Në rast të ndonjë emergjence mjekësore, gjithmonë i inkurajojmë njerëzit që të telefonojnë 911. ”

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0