Ky startup i lojërave sportive humbi miliona dollarë – më pas u kthye në “njëbrirësh”. Ja se si themeluesit e saj bënë rikthimin - Business Magazine Albania

Ky startup i lojërave sportive humbi miliona dollarë – më pas u kthye në “njëbrirësh”. Ja se si themeluesit e saj bënë rikthimin

Humbja e miliona dollarëve kur ata ishin 24 vjeç ishte një moment përcaktues për sipërmarrësit Harsh Jain dhe Bhavit Sheth. “Ishte ndjesi e tmerrshme” tha Jain. “Nuk ka asnjë mënyrë tjetër për ta thënë. Çdo themelues, kur fillon diçka, beson me të vërtetë se kjo do të shpërthejë, ju do të ndryshoni botën… dhe e jona u rrëzua dhe u dogj.”

Por dyshja nga India gjithashtu dinë gjithçka rreth rikthimit nga dështimi.

Më shumë se një dekadë pas lançimit, kompania e tyre “Dream Sports” tani vlerësohet në 8 miliardë dollarë, me 160 milionë përdorues të regjistruar.

“Dream Sports” është një firmë e teknologjisë sportive nga India që zotëron Dream11, platformën më të madhe të lojërave fantazi në vend.

Sportet e fantazisë janë lojëra në internet ku pjesëmarrësit mund të krijojnë një ekip virtual me përfaqësues që ndjekin lojtarët realë të sportit. Pjesëmarrësit e lojës më pas fitojnë pikë dhe fitojnë çmime në para bazuar në performancat e këtyre lojtarëve në botën reale.

“Të gjithë ata që janë sportdashës kanë një mendim se si duhet të luhen sportet, ose cili lojtar duhet të zgjidhet, nëse strategjia për atë lojë ishte e drejtë apo e gabuar,” tha Sheth.

“Ajo që sportet e fantazisë përpiqen të bëjnë është ta kthejnë atë opinion në një format më të strukturuar.”

Dy burrat, tani 36 vjeç, folën për CNBC Make It se si u bënë pionierët e një industrie me vlerë miliarda në Indi – dhe e kthyen fantazinë e tyre në realitet.

Si filloi

Jain u njoh për herë të parë me sportet e fantazisë kur ai studionte në Mbretërinë e Bashkuar në 2001, veçanërisht Fantasy Premier League.

“Unë u njoha me këtë gjë të quajtur futboll fantastik … dhe gjithashtu i mora të gjithë miqtë e mi në shtëpi të lidhur me të. Bhavit ishte një prej tyre, “tha ai.

Kur Jain u kthye në shtëpi në vitin 2007, ai u nis për të kërkuar platforma fantazie të kriketit – duke pasur parasysh popullaritetin e kriketit në Indi – por kërkimi doli pa rezultat.

Ai vendosi t’i merrte gjërat në duart e tij.

Lexo edhe: Mbyllja e hendekut: 2023 është viti i aftësive evropiane. Sektori i Teknologjisë ka ende nevojë për punonjës

“U thashë miqve të mi se ne duhet ta zgjidhim këtë problem … ka një miliard tifozë indianë të kriketit dhe ata nuk kanë kriket fantazi.”

Harsh Jain dhe Bhavit Sheth nisën startup-in e tyre Dream11 kur ishin vetëm 22 vjeç – por ai shpejt “u rrëzua dhe u dogj”. Jain tha: “Çdo themelues, kur fillon diçka, ju me të vërtetë besoni se kjo do të shpërthejë, ju do të ndryshoni botën.”

Sportet e ëndrrave

Jain bashkëpunoi me shokun e tij të fëmijërisë Sheth për të lançuar Dream11 në 2008 – duke siguruar kriket fantastike që ishte falas për t’u luajtur, duke u mbështetur në reklamat për të ardhura.

Gjithashtu u mundësoi lojtarëve të krijonin një ekip fantazi për të gjithë sezonin.

Ata morën “nja dy milionë dollarë” nga familja dhe miqtë si kapital fillestar, por pas dy vitesh e gjetën veten të varfër.

“Të ardhurat nga reklamat nuk po vinin sepse në Indi sportet e fantazisë nuk po kuptoheshin. Ata duhej të edukoheshin, ” thotë Sheth, i cili është gjithashtu shefi i operacioneve të kompanisë.

“Në atë moment në kohë, ne po pyesnim, çfarë duhet të bëjmë tani? Ne e dinim që sportet e fantazisë si model duhet të funksionojnë … duhet të ketë një format në të cilin duhet të funksionojë në Indi, thjesht nuk e dinim se çfarë ishte.”

Lexo edhe: 10 qytetet amerikane ku puna në distancë paguhet 100,000 dollarë ose më shumë

Nga reklamat në “freemium”

Jain dhe Sheth vendosën të hapin një agjenci dixhitale të quajtur Red Digital, përmes së cilës ata mund të “bënin disa para”.

“Ajo ishte një periudhë sfiduese, për të marrë diçka për të na ndihmuar të mbijetojmë atë krizë ku nuk kishim fonde,” tha Sheth.

Sipas tij, Red Digital përfundimisht u bë një nga agjencitë më të mëdha dixhitale në Indi – e cila nga ana tjetër ndihmoi në rritjen e Dream11.

Në këtë proces, bashkëthemeluesit vendosën ta kthejnë platformën e lojërave fantazi nga të qenit e varur nga reklamat në një model të ashtuquajtur “freemium”.

“Në anën e fitimit të parave, ajo që bëmë ishte konkurse të integruara ku duhet të paguani për të hyrë … dhe ne ndërtuam një grup çmimesh,” shpjegoi Sheth.

“Nëse fiton, fiton çmime. Në thelb, sa herë që dikush i bashkohet një konkursi, ne mbajmë një përqindje të caktuar të shumës së hyrjes që paguan përdoruesi.”

Dream Sports tha se çmimi mesatar i biletës është 40 rupi, ose gjysmë dollari, dhe lojtari më i mirë mund të fitojë deri në pothuajse 250,000 dollarë.

Ata gjithashtu ndryshuan Dream11 nga një format për sezon në një format për ndeshje, gjë që ndihmoi në uljen e niveleve të angazhimit të përdoruesve nga shumë muaj në një ditë të vetme, tha Sheth.

Jain shtoi: “Kjo është mënyra se si ne shkallëzojmë deri më tani, ne nuk kemi asnjë reklamë në Dream11, nuk i kemi pasur ato … që kur i jemi drejtuar këtij modeli.”

Ajo strategji dha rezultat.

Në vitin 2013, kur Dream11 filloi të shihte mbajtje të fortë, Jain dhe Sheth vendosën të shesin agjencinë e tyre dixhitale, Red Digital, në mënyrë që të fokusoheshin në ndërtimin e Dream11 në vend të kësaj.

“Nëse duhet të dyfishojmë një biznes, cilin do të zgjedhim? Të dyve na pëlqeu ndërtimi i produkteve – ne jemi njerëz të produkteve dhe nuk na pëlqente të bënim aq shumë biznesin e shërbimit, “tha Sheth.

“Ishte më shumë nga nevoja.”

Agjencia dixhitale u shit për 800,000 dollarë, të cilat dyshja i kthyen në platformën e tyre sportive fantazi.

“Paratë nuk janë falas”

Gjatë shtatë viteve të ardhshme, Jain dhe Sheth filluan të shihnin frytet e punës së tyre.

Në vitin 2019, startup-i me bazë në Mumbai më në fund u bashkua me radhët e klubit të njëbrirëshit të Indisë – kompania e parë e teknologjisë sportive që e bëri këtë.

Sipas faqes së gjurmimit të lajmeve Entrackr, Dream Sports tani është një nga njëbrirëshit e rrallë në Indi që ka një fitim.

“Shumica e sipërmarrësve harrojnë se financimi nuk mund të merret si i mirëqenë. Çdo raund financimi që kemi pasur ndonjëherë, na ka pasur gjithmonë të projektojmë një pistë 12 deri në 18 muaj, dhe më pas të kthehemi në nivele të larta dhe përfitimi, “tha Jain.

“Nëse ekonomia e njësisë suaj nuk çon në këtë, atëherë vlerësimi juaj është i gabuar, ose shuma e parave që po grumbulloni është e gabuar, bazat tuaja të biznesit tuaj janë të gabuara.”

Kjo është diçka që ata mësuan nga humbja e një shume të madhe parash në ditët e para të kompanisë së tyre, shtoi Jain.

“Fatkeqësisht, ky është një mësim shumë i vështirë për t’u mësuar, të cilin shumë themelues duhet ta mësojnë – se paratë nuk janë falas.”

Ky vizion i mprehtë ka shtuar rritjen e Dream Sports. Investitorët e Dream Sports përfshijnë gjigantin e teknologjisë kineze Tencent, si dhe fondet mbrojtëse amerikane Tiger Global dhe D1 Capital.

Në vitin 2021, Dream Sports tha se mblodhi 840 milionë dollarë, duke e vlerësuar kompaninë në 8 miliardë dollarë. Në të njëjtin vit, kompania tha se kishte të ardhura prej 332 milionë dollarësh dhe një fitim neto prej më shumë se 40 milionë dollarë. / CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0