Një dhuratë nga Coca-Cola për festat e fundvitit - Business Magazine Albania

Një dhuratë nga Coca-Cola për festat e fundvitit


Festat janë duke ardhur dhe kjo do të thotë që është koha për të shpenzuar edhe monedhat e fundit për dhuratat që do t’iu bëni njerëzve tuaj të dashur. Çfarë suprizash iu bëni miqve tuaj çdo vit?

Nëse nuk jeni tipi që bëni dhurata, Coca-Cola ka vendosur t’iu vijë në ndihmë me një Mesazh në Shishe – me një stil dixhital.

Coca-Cola vjen me një mënyrë inovative për t’i treguar njerëzve tuaj të afërm se sa të rëndësishëm janë ata për ju. Mesazhi në shishet e Coca-Cola-ës iu lejon që të regjistroni një mesazh prej 30 sekondash i cili do të luhet menjëherë sapo personi ta ketë hapur atë – po pikërisht kështu, ata do të marrin mesazhin e tyre të personalizuar dhe sigurisht një shishe me Coca-Cola.

Për të parë se si funksionon kjo copëz dixhitale gjeniale, klikoni videon më poshtë:

Forma e tapës teknologjike me zë është ndërtuar nga Agjencia Dixhitale Spanjolle Gigigo dhe Coca-Cola zgjodhi të bashkëpunonte me agjencinë e Buenos Aires DAVID për të krijuar Mesazhin në Shishe.

Shishet në sasi të pakët do të shiten vetëm në dy dyqane në Siçili dhe iu mund të dëgjoni një ose dy mesazhe festive në rrjetet sociale gjithashtu.

Meqënëse shishja-dixhitale nuk do të jetë e disponueshme për të gjithë pritet që ajo të ketë shumë shitje, ndërkohë që Coca-Cola po e reklamon këtë produkt me qëllimin që më pas të blihet nga të gjithë.

Një dhuratë e bukur nga Coca-Cola për vitin e ardhshëm!

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0