Një akademi kursesh për fëmijët. Kjo sipërmarrëse synon të bëjë “revolucion” në mësimet pas-shkollore - Business Magazine Albania

Një akademi kursesh për fëmijët. Kjo sipërmarrëse synon të bëjë “revolucion” në mësimet pas-shkollore

Xhulia Alia është një finaliste në konkursin IDEA dhe që ka një ide mjaft interesante biznesi, të cilën e ka nisur, por tashmë dëshiron ta zgjerojë. Profili i saj është mjaft interesant. Ajo ka shërbyer si trajnere për stafin e Sews Cabind Albania prej 7 muajsh dhe gjithashtu është themeluese e Jolie’s Academy, një qendër pas shkolle, e cila si qëllim kryesor do të ketë të ofrojë kurse për fëmijët parashkollor.

Kurset do të përfshijnë lëndët e zhvilluara në shkollë, kurse anglishte si dhe kurs kompjuteri. Momentalisht target grupi I synuar mbetet grupmosha e fëmijëve të ciklit parashkollor, por më vonë, planifikohet që kurset të shtrihen deri tek fëmijët e klasës së 12, pra në të gjithë ciklin parauniversitar.

Risi në këtë shërbim është fakti se qendra do të përbëhet nga një staf i mirëkualifikuar, si dhe do të përdor disa nga metodat më bashkëkohore teknologjike, për një mësimdhënie sa më efektive dhe cilësore.

Business Magazine e pyeti Xhulian se si i lindi ideja për një biznes të tillë dhe përgjigja e saj ishte mjaft e qartë:

“Zona e Bathores është një zonë me popullsi te lartë dhe një % te madhe e zënë edhe të rinjtë. Në këtë zone nuk ka një Akademi te tille (kurse, mësim passhkollor, kurse kompjuteri dhe argëtim). Qendra kursesh ka shume ne Kamëz  apo Tirane, po kjo do thotë një kosto plus për transport për familjaret e fëmijëve.

Lexo edhe: Biznesi me mjedra. Sipërmarrësja që u sfidua edhe nga punëtorët, sot kërkon ta eksportojë produktin

Me parë operoja me grupe te vogla fëmijësh, kisha një hapësire te vogël në shtëpi, por Covid-19 dhe frika nga infektimi solli edhe largimin e tyre. Këtu kuptova që krijimi i një akademie me ambient më të madh dhe komod është shumë i nevojshëm.”

Si pengesë kryesore në zgjerimin e biznesit të saj ajo sheh ambientin, pasi në kushtet ku është, pra brenda një shtëpie nuk mund t’i ofrojë fëmijëve kushtet e duhura dhe rrjedhimisht, klientela e saj do të zvogëlohet. Ndërsa, një tjetër aspekt negativ për Xhuljan janë edhe çmimet që duhet të jenë shumë konkurruese në mënyrë që të thithë klientelën dhe të formojë bazën e saj. Duke marrë parasysh se zona ku ajo dëshiron të ushtrojë veprimtarinë ka të ardhura kryesisht të ulëta, me familje mesatare çmimet duhet të mendohen mjaft mirë.

Por, cili është motivi që e shtyn atë me kaq pasion drejt këtij biznesi? Xhulia përgjigjet se:

“Motivi im është dëshira e madhe për mësimdhënien. Është një punë që e bej me pasion. Ndihem mire kur ne fund te ditës kam ndihmuar një brez të ri, që të duan librin, dijen dhe të kenë dëshirën e madhe për tu bërë një person me vlerë të madhe dhe me emër.

Xhulia shprehet më tej se arsyeja kryesore që mori pjesë në konkursin IDEA ishte për të gjetur burimet e nevojshme të financimit, një problematik që haset shpesh në të gjitha sipërmarrjet  e reja.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0