Nga Vatikani në viralitet, Papa amerikan pushton internetin me kë... - Business Magazine Albania

Nga Vatikani në viralitet, Papa amerikan pushton internetin me këto produkte

Vetëm pak minuta pas përfundimit të Konklavit dhe shpalljes së Papa Leo XIV si kreu i ri i Kishës Katolike, i pari në histori nga Shtetet e Bashkuara të Amerikës, interneti shpërtheu. Jo me lutje apo reflektime shpirtërore, por me… bluza, shishe uji dhe kapele me imazhin e papës.

Në një kombinim të rrallë mes fesë dhe  kulturës pop amerikane, platforma si Etsy dhe Redbubble u mbushën menjëherë me produkte që e portretizojnë Papa Leo XIV  në mënyra sa kreative, aq edhe të guximshme, me syze të stilit aviator, shqiponja të bardha, biceps të fryrë si të Popeye, tatuazhe të Marinsave amerikanë dhe një dashuri të madhe për qytetin e tij të lindjes, Çikagon.

Një dizajn që shitet online për vetëm 2 dollarë mban mbishkrimin: Straight Outta Chicago and Into the Papacy”, frymëzuar nga albumi legjendar i N.W.A. Ndërsa për 19.95 dollarë, mund të blini një bluzë ku Papa paraqitet si një… copë pice. Sigurisht, një përshëndetje për picën famëkeqe “deep dish” të Çikagos, edhe pse forma e saktë është vështirë të dallohet mes petkut papnor dhe djathit të shkrirë.

Lexo gjithashtu: Historike në Vatikan, zgjidhet Papa Leo XIV, amerikani i parë në krye të Kishës Katolike

Edhe podcast-et nuk kanë mbetur pas. Emisioni sportiv “Chicago Sports Bums”, që nga viti 2020 ka prodhuar 230 episode për sportin e Çikagos, publikoi brenda pak orësh një edicion special për Papa-n e ri. Bluza që shoqëronte episodin lexonte: “Daaa Pope”, shoqëruar me një mitër dhe, natyrisht, fjalën “Chicago”.

Ky fenomen nuk është i panjohur, nga dasmat mbretërore deri te fushatat presidenciale, njerëzit gjithmonë kanë dashur të mbajnë një copëz historie. Por shpejtësia dhe guximi me të cilin dizajnet kanë mbërritur këtë herë është për t’u vlerësuar. Një dyqan në Los Anxhelos, i quajtur President Trump 24, mori një bluzë të vjetër me mbishkrimin “Make Alcatraz Great Again” dhe e transformoi në një version të Papa Leo XIV. Ndërsa syzet e famshme të Trump-it mbeten, flokët e stiluar u zëvendësuan nga kapele e bardhë e papës, zucchetto.

Megjithatë, jo të gjithë po i përqafojnë memet dhe produktet. Transit Tees, një studio dizajni në Çikago me dy dyqane fizike, u pyet nga mediat nëse planifikon të krijojë produkte për nder të Papës nga qyteti i tyre. Përgjigjja ishte e qartë: “Jo”.

Duket se Papa Leo XIV po hyn në histori jo vetëm si Papa i parë amerikan, por edhe si figura e parë fetare që bëhet meme globale përpara se të shfaqet në ballkonin e Shën Pjetrit. Dhe ndoshta kjo tregon më shumë për botën ku jetojmë sesa për vetë Papën.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0