Nga refuzimi te një perandori 648 miliardë dollarëshe – Historia frymëzuese e Sam Walton, themeluesit të Walmart - Business Magazine Albania

Nga refuzimi te një perandori 648 miliardë dollarëshe – Historia frymëzuese e Sam Walton, themeluesit të Walmart

Në botën e biznesit, dështimet shpesh janë udhërrëfyes për suksesin. Kjo është pikërisht ajo që tregon historia e Sam Walton, njeriut që dikur u refuzua si i papërshtatshëm për shitje me pakicë, por që më pas themeloi Walmart, kompaninë që do të bëhej një prej gjigandëve më të mëdhenj në historinë e tregtisë globale.

 Fillimet modeste

Sam Walton punoi për një kohë të shkurtër në J.C. Penney, ku eprorët e konsideruan “shumë i ngadaltë” për industrinë e shitjes me pakicë. Në vend që të dorëzohej, ai vendosi të bënte diçka që askush nuk e priste: të hapte një dyqan të vetin, në një qytet të vogël me vetëm 5,700 banorë. Shumë e panë këtë si një recetë për dështim. Markat e mëdha qeshën,  fshatrat dhe qytetet e vogla nuk ishin “fitimprurëse”. Por Sam kishte një vizion ndryshe.

 Strategjia e thjeshtë, por gjeniale

Në vend që të ndiqte rrugët tradicionale të shitjes, Walton krijoi një model të ri:

  • Mbante çmimet shumë të ulëta, duke i bërë klientët të udhëtonin edhe kilometra për të blerë tek ai.

  • Ofronte garanci për kënaqësi të plotë ose rimbursim, shumë kohë përpara se kjo të bëhej standard.

  • Ndarja e fitimit me punonjësit ishte pjesë e filozofisë së tij, ai i quante “bashkëpunëtorë” dhe u ofroi aksione në kompani.

Lexo edhe:Prestigjozja “Fitch” vulos suksesin e iute: kompania është e qëndrueshme dhe e besueshme!

Rritje e pandalshme

Në vitet 1980, Walmart tashmë ishte bërë një fuqi e pakontestueshme:

  • Hapi Sam’s Club, një tjetër format shitjeje në shkallë të gjerë.

  • Ndërtoi hipermarkete gjigande në zona periferike.

  • Përdori satelitë për të ndjekur zinxhirin e furnizimit, një risi teknologjike në atë kohë.

 Adaptimi me kohën

Walmart hyri herët në tregtinë online dhe testoi dërgimin e produkteve ushqimore përpara se kjo të bëhej “cool”. Gjatë pandemisë COVID-19 në vitin 2020, shitjet online u rritën me 79%, duke çuar të ardhurat në 559 miliardë dollarë.

 Walmart+ dhe modeli i ri i shitjes

Me lançimin e Walmart+, një shërbim që ofron transport falas, ulje karburanti dhe akses në platforma transmetimi, Walmart nuk shet më thjesht produkte, ai shet komoditet në shkallë të gjerë. Me mbi 31.8 milionë abonentë, kompania ka evoluar përtej kufijve të një shitësi tradicional.

Nga një punëtor i refuzuar për ritmin e tij të ngadaltë, Sam Walton ndërtoi një perandori prej 648 miliardë dollarësh. Ai nuk ndoqi rregullat, i rishkroi ato. Mësimi? Ndonjëherë, refuzimi është lëndë djegëse për të ndërtuar diçka madhështore. Ajo që dikush e quan “mungesë përshtatshmërie”, një sipërmarrës e sheh si mundësi për të krijuar një model të ri.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0