Nga Microsoft mbërrin ‘eksperimenti’ mjekësor

Njëzetekatër orë pa ndërprerje, me 13 operacione ortopedike në të gjithë botën, të kryera me përdorimin e realitetit të përzier. Ky është eksperimenti shëndetësor i organizuar nga “Microsoft” dhe i udhëhequr nga Thomas Gregory, Shef i Departamentit Ortopedik & Traumës në Spitalin Universitar Avicenne AP-HP (Francë),  duke përdorur kompjuterin holografik për realitetin e përzier “HoloLens 2”.

Mjeku bashkëpunoi në video konferencë me kirurgë të vendosur në 13 vende të ndryshme: Franca, India, Emiratet e Bashkuara Arabe, Afrika e Jugut, Ukraina, Gjermania, Belgjika, Maroku, Brazili, Bolivia, Meksika, Shtetet e Bashkuara dhe Mbretëria e Bashkuar.

LEXO: Microsoft hedh në treg ‘’Viva’’, nis “epoka e re” për punonjësit

Falë “HoloLens 2”, kirurgët janë në gjendje t’u tregojnë kolegëve në pjesë të tjera të botës fushën e tyre të vizionit, të ndajnë praktikat më të mira dhe të ndërveprojnë me imazhet anatomike të pacientëve në formën e një hologrami.

Realiteti i përzier është një shkrirje e botës fizike dhe botës dixhitale, që bën të mundur ndërveprimet e reja midis njerëzve, kompjuterëve dhe mjedisit. Pajisjet holografike, të tilla si “Hololens” i Microsoft, janë të afta të vendosin përmbajtje dixhitale në botën reale sikur të ishte në të vërtetë atje.

ANSA

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale