Është dita e parë për Elliott Hill si udhëheqësi kryesor i Nike. Hill, i cili ka shërbyer në disa pozicione udhëheqëse përpara se të tërhiqej nga kompania në vitin 2020, zyrtarisht është rikthyer në Nike të hënën si drejtori i ri ekzekutiv. Njoftimi i emërimit të tij muajin e kaluar u prit me entuziazëm nga punonjësit dhe tregu financiar, megjithëse analistët paralajmëruan se mund të duhen disa tremujorë për të zgjidhur problemet e vjetra të kompanisë në shpërndarje, inovacion dhe kulturë.
Këtë muaj, Nike dha rezultate të përziera për tremujorin e parë dhe tërhoqi udhëzimet për vitin fiskal 2025, duke sugjeruar një rrugë të gjatë drejt rikuperimit. Ndërsa Hill merr drejtimin, janë katër fusha kryesore ku analistët dhe vëzhguesit e tregut presin përmirësime.
Rifillimi i shitjeve me shumicë
Vendimi i Nike për të dalë nga disa partneritete me shitës me shumicë në vitin 2021 ka mbajtur kompaninë pas konkurrentëve që kanë arritur të kontrollojnë shpërndarjen në kanale kyçe si ato të specializuara për vrapim. Tani, Hill duhet të ndërtojë mbi përpjekjet e fundit për të rritur shitjet me shumicë dhe për të riafruar partnerët kryesorë. Ka pasur tashmë një farë përparimi. Gjatë vitit të fundit, Nike ka rindërtuar ose riaktivizuar partneritetet me shumicë me DSW, Macy’s dhe Foot Locker. Dhe vetëm javën e kaluar, Nike ngriti në detyrë Tom Peddie si nënkryetar dhe menaxher të përgjithshëm të Amerikës së Veriut, pasi e ri-rekrutoi nga pensioni në korrik si nënkryetar të partnerëve të tregut për të mbikëqyrur partneritetet me shumicë. Përpara se të rikthehej në Nike, Peddie kishte kaluar 30 vjet në kompani, duke përfunduar si nënkryetar dhe menaxher i përgjithshëm i Amerikës së Veriut.
“Përvoja e gjerë e Peddie në shitjet globale dhe tregjet në zhvillim pritet të ndihmojë në balancimin e strategjive direkte me konsumatorin dhe shitjet me shumicë të Nike,” shkroi analisti i Jefferies, Randal Konik, në një shënim të hënën për investitorët. “Roli i tij do të përfshijë mbikëqyrjen e të gjitha aspekteve të tregut të Amerikës së Veriut, me synim të drejtojë rritjen strategjike dhe të përmirësojë marrëdhëniet me shitësit.”
Rivitalizimi i vrapimit
Nike ka humbur terren në kategorinë e vrapimit gjatë disa tremujorëve të fundit, ndërsa konkurrentë si Asics, Hoka, On dhe Brooks kanë fituar shpejtësi. Një pjesë e këtij ngecjeje ka ardhur nga mungesa e inovacionit në këtë kategori, si dhe nga dështimi për të depërtuar fuqishëm në kanalet e specializuara për vrapim. Në telefonatën e fundit me investitorët, drejtuesit e Nike dyfishuan përpjekjet e rinovuara për të fituar në kategorinë e vrapimit. Drejtori financiar, Matthew Friend, vuri në dukje se porositë për kategorinë e vrapimit për pranverën e vitit 2025 janë parashikuar të rriten me dy shifra në krahasim me vitin e kaluar. Ai gjithashtu përmendi përmirësimet në produkte, si një sistem të ri maksimal të jastëkëve, modele të reja për shtigje dhe linja të reja nën 100 dollarë për një palë këpucë.
Megjithatë, analistët vunë në dukje se rikuperimi i biznesit të vrapimit të Nike nuk do të ndodhë brenda natës dhe mund të duhen disa vite për ta rikthyer këtë biznes në rrugën e duhur.
“Do t’u duhen më shumë se dy vite fiskale për ta korrigjuar kursin,” tha Burt Flickinger, drejtori menaxhues dhe themelues i firmës këshilluese për shitje me pakicë Strategic Resource Group, për FN më herët këtë muaj. “Edhe atëherë, konkurrentët kanë një epërsi aq të madhe sa Nike është aq shumë mbrapa, saqë nuk mund të shohë sa përpara janë ata.”
Lexo edhe: SpaceX shkruan histori – Starship kapet për herë të parë në ajër, hap epokën e re të udhëtimeve hapësinore!
Vlera e markës
Vlera e markës së Nike ka vuajtur nga fakti se shumë nga produktet kryesore të saj kanë qenë tepër të pranishme në treg. Një raport i UBS nga analisti Jay Sole tregoi se çmimet për produktet e Nike në tregun sekondar janë ende në rënie, gjë që nuk parashikon mirë për momentumin e përgjithshëm të markës. Sipas të dhënave të UBS, çmimi mesatar i shitjes së fundit për të gjitha produktet e markës Nike ishte në rënie me 9 për qind në shtator krahasuar me vitin e kaluar. Çmimi mesatar i shitjes së fundit për produktet e markës Jordan ishte në rënie me 12 për qind. Për të adresuar këtë, Nike kohët e fundit ka vendosur të ulë praninë e disa prej linjave të saj më të njohura — si Air Force 1, Air Jordan 1 dhe Dunk — për të rregulluar kërkesën. Në të njëjtën kohë, Nike do të duhet të forcojë ciklin e saj të inovacionit të produkteve për të fituar vëmendjen e konsumatorëve nga konkurrentët.
Sfida në Kinë
Të ardhurat për Kinën e Madhe ishin në rënie me 3% në tremujorin e parë, gjë që rezultoi në nivele më të larta inventari në një “mjedis tashmë promocional,” tha Friend gjatë një telefonate me analistët. Si rezultat, Nike uli pritjet e saj afatshkurtra për shitjet në rajon. Pavarësisht rënies, Friend tha se Nike është “optimiste” për potencialin e saj afatgjatë në Kinë ndërsa kompania përmirëson aftësitë e saj për të ofruar produkte dhe përvoja për konsumatorët lokalë.
“Ne do të vazhdojmë të luajmë me forcat tona përreth inovacionit dhe risi,” tha Friend në një telefonatë me investitorët më herët këtë muaj. “Ne besojmë se investimet që kemi bërë në treg nga një pikëpamje e shitjes me pakicë dhe mënyra se si paraqesim produktet tona përmes dyqaneve të partnerëve na japin një mundësi për të prezantuar markën tonë në një mënyrë që nuk mund ta bëjmë askund tjetër në botë.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.