Netflix dëshiron të krijojë një shfaqje “reality show” bazuar mbi Squid Game - Business Magazine Albania

Netflix dëshiron të krijojë një shfaqje “reality show” bazuar mbi Squid Game

squid game

Netflix po rekruton pjesëmarrës për një shfaqje televizive “reality” të frymëzuar nga seriali i tij më i njohur i të gjitha kohërave, Squid Game.

Megjithatë, nuk do të jetë jeta apo vdekja në rrezik, siç përshkruhet në dramën distopike të Koresë së Jugut.

Në vend të kësaj, 456 rekrutë nga e gjithë bota do të luajnë lojëra ku, “fati më i keq është të shkosh në shtëpi duarbosh” – duke humbur një çmim prej 4.56 milionë dollarë.

Netflix konfirmoi gjithashtu se seriali i njohur do të rinovohej për një sezon të dytë në fillim të kësaj jave.

Lexo edhe: Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit

Të mërkurën, platforma njoftoi se seria e saj e re me 10 episode – Squid Game: The Challenge – do të ofronte “çmimin më të madh në histori në realitetin e TV”.

“Ndërsa [lojtarët] konkurrojnë përmes një serie lojërash të frymëzuara nga shfaqja origjinale – plus shtesa të reja befasuese – strategjitë, aleancat dhe karakteri i tyre do të vihen në provë ndërsa konkurrentët eliminohen rreth tyre,” shtoi ai.

Pjesëmarrësit duhet të jenë të paktën 21 vjeç. Ata duhet të flasin anglisht dhe të jenë të disponueshëm deri në 4 javë në fillim të vitit 2023 për xhirime.

456 pjesëmarrësit janë një shenjë për serinë imagjinare, e cila përmban të njëjtin numër lojtarësh, me protagonistin kryesor Seong Gi-hun të referuar gjithashtu si Lojtari 456.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0